Eurobarometar Spring 2025 – analiza istraživanja

Eurobarometar Spring 2025. (EB103.4) je opsežno istraživanje javnog mnjenja koje je proveo Europski parlament od 5. do 29. svibnja 2025. godine. Istraživanje je obuhvatilo 26.410 ispitanika u svim državama članicama EU-27, koristeći metodologiju lica u lice (s dodatnim CAVI metodama u nekim državama). U Hrvatskoj je sudjelovalo 1.004 ispitanika s istom metodologijom, između 6. i 25. svibnja 2025. godine.

Ključna svrha istraživanja bila je izmjeriti stavove europskih građana prema ključnim pitanjima koja trenutno oblikuju budućnost EU-a, uključujući globalne izazove, ulogu EU-a u svijetu, članstvo u Uniji, energetsku sigurnost, gospodarsku konkurentnost, klimatske promjene, migracije i demokraciju. Istraživanje pruža detaljne uvide u percepcije građana o tome kako EU treba pristupiti svojoj budućnosti.

Suočavanje s globalnim izazovima

Građani EU-a pokazuju snažnu solidarnost prema zajedničkim izazovima. Čak 90% građana EU-27 složilo se da državama članicama trebala biti veća ujedinjenost u suočavanju s trenutačnim globalnim izazovima. Dodatno, 77% građana EU-27 vjeruje da EU treba više financijskih sredstava za rješavanje tih izazova.

Jačanje položaja EU-a u svijetu

Kada se radi o prioritetima za jačanje EU-a, građani pokazuju raznovrsne preference:

  • Obrana i sigurnost – 37%
  • Tehnologija i inovacije, uključujući umjetnu inteligenciju – 33%
  • Konkurentnost, gospodarstvo i industrija – 32%
  • Energetska neovisnost, resursi i infrastrukture – 30%
  • Vrijednosti EU-a (demokracija i zaštita ljudskih prava) – 28%
  • Obrazovanje i istraživanje – 27%

Pojačana uloga EU-a i njenih institucija

81% građana EU-27 (kombinacija “Da, sigurno” – 54% i “Da, vjerojatno” – 27%) složilo se da će sve veći broj projekata trebati financirati zajedničko financiranje na razini EU-a umjesto samo na nacionalnoj razini. To signalizira percepciju da su mnoga pitanja preširoka za nacionalne proračune.

Građani EU-27 preferiraju jaču ulogu Europskog parlamenta: 62% želi da ima važniju ulogu, dok samo 9% preferira manju ulogu. Također, 91% građana EU-27 smatra kritično važnim da Europski parlament ima sve potrebne informacije i sredstva za kontrolu potrošnje EU-a (kombinacija “Jako važan” – 53% i “Prilično važan” – 38%).

Ljudima je važna odgovornost: 83% građana EU-27 složilo se s tvrdnjom da EU treba uvjetovati financijska sredstva poštivanjem vladavine prava i demokratskih načela (kombinacija “Slažem se u potpunosti” – 43% i “Uglavnom se slažem” – 40%).

Stavovi prema članstvu u EU-u

  • 52% građana EU-27 ima pozitivnu predodžbu o EU-u, dok samo 16% ima negativnu.
  • 73% građana EU-27 slaže se da njihova zemlja ima koristi od članstva u EU-u, naspram samo 23% koje misle da nema koristi.

Glavne percepcije korisnosti članstva su:

  • EU pridonosi održavanju mira i jačanju sigurnosti – 37%
  • EU pridonosi gospodarskom rastu – 32%
  • Članstvo poboljšava suradnju između država članica – 32%
  • EU donosi nove mogućnosti za rad – 29%

72% građana EU-27 smatra da aktivnosti EU-a utječu na njihov svakodnevni život. Od onih koji percipiraju utjecaj, većina je optimistična: 61% vidi pozitivan utjecaj (kombinacija “Vrlo pozitivan” – 13% i “Prilično pozitivan” – 48%).

Prioriteti građana

Najbolje rangirani prioriteti za Europski parlament su:

  • Inflacija, rast cijena i troškova života – 55%
  • Obrana i sigurnost EU-a – 41%
  • Podrška gospodarstvu i stvaranje novih radnih mjesta – 38%
  • Migracije i azil – 31%
  • Viša podrška javnom zdravstvu – 31%
  • Autonomija EU-a u industrijskim i energetskim područjima – 31%

Analiza hrvatskih perspektiva

Hrvatska se pokazuje kao posebno angažirano i optimistično građanstvo kada se uspoređuje sa EU-27. Brojne metrike pokazuju da su Hrvati ili jednaki ili nadprosječno potporni EU-u u važnim pitanjima.

Hrvatski stavovi su gotovo identični EU prosjeku:

  • 90% Hrvata složeno se s jedinstvom EU-a u suočavanju s izazovima (jednako kao EU27)
  • 87% Hrvata vjeruje da EU trebanja više sredstava (10 postotnih bodova više od EU27 prosjeka od 77%)

Zaključak: Hrvati pokazuju jača očekivanja od EU u pogledu intervencija i financijskih poticaja u rješavanju kriza.

Hrvatski prioriteti pokazuju drugačije preferencije od EU-a u cijelosti:

PrioritetEU27HrvatskaRazlika
Obrana i sigurnost37%39%+2 pp
Konkurentnost, gospodarstvo i industrija32%26%-6 pp
Energetska neovisnost30%28%-2 pp
Tehnologija i inovacije33%33%=
Vrijednosti EU-a (demokracija)28%25%-3 pp
Obrazovanje i istraživanje27%23%-4 pp

Zaključak: Hrvati su malo više usmjereni prema obrani i sigurnosti, ali manje fokusirani na gospodarsku konkurentnost i inovacije od EU-a u cijelosti. To može sugerirati veću zabrinutost za sigurnost nego za gospodarsku transformaciju.

Pojačana uloga EU-a

Hrvatski stavovi su konzistentno snažniji od EU prosjeka:

  • 81% Hrvata složeno se s zajedničkim financijskim projektima (kombinacija “Da, sigurno” – 64% i “Da, vjerojatno” – 17%)
  • To je veća podrška od EU27 prosjeka (54% + 27% = 81% – ekvivalentno)

Zaključak: Hrvati su pozitivnije orijentirani prema većoj integraciji i zajedničkim EU financijama.

Hrvatska pokazuje snažniju podršku jačoj ulozi Europskog parlamenta:

  • 64% Hrvata želi važniju ulogu parlamenta
  • Samo 2% želi manju ulogu

To je viši stupanj podrške od EU27 (62% želi važniju ulogu, 9% želi manju).

Članstvo u EU-u – percepcija koristi

Hrvati su posebno optimistični glede članstva:

  • 79% Hrvata misli da Hrvatska ima koristi od članstva u EU-u
  • To je 6 postotnih bodova više od EU27 prosjeka od 73%
  • Samo 18% Hrvata smatra da nema koristi (nasuprot EU27 prosjeku od 23%)

Zaključak: Hrvatska je među najjačim pro-EU državama – građani solidno podržavaju članstvo, posebno u odnosu na ekonomske koristi.

Predodžba o EU-u

  • 53% Hrvata ima pozitivnu predodžbu o EU-u (1 postotni bod više od EU27 prosjeka od 52%)
  • 13% Hrvata ima negativnu predodžbu (3 postotna boda manja od EU27 prosjeka od 16%)
  • 34% Hrvata ostaje neutralno

Prema hrvatskom javnom mnjenju, glavne koristi od članstva u EU su:

  • EU pridonosi gospodarskom rastu – 36% (4 postotna boda više od EU27)
  • EU donosi nove mogućnosti za rad – 32% (3 postotna boda više od EU27)
  • EU pridonosi održavanju mira i jačanju sigurnosti – 32% (5 postotnih bodova više od EU27)
  • EU poboljšava standard života – 24% (5 postotnih bodova više od EU27)

Zaključak: Hrvati su naročito fokusirani na ekonomske koristi (rast, radna mjesta, standard života), što je razumljivo s obzirom na etapu gospodarskog razvoja Hrvatske.

Utjecaj EU-a na svakodnevni život

  • 58% Hrvata slaže se da aktivnosti EU-a utječu na njihov svakodnevni život (14 postotnih bodova manje od EU27 od 72%)
  • Od onih koji percipiraju utjecaj, većina je optimistična: 44% vidi pozitivan utjecaj

Prioriteti hrvatskih građana

  • Inflacija, rast cijena i troškova života – 55% (jednako kao EU27)
  • Borba protiv siromaštva i socijalne isključenosti – 41% (10 postotnih bodova više od EU27 od 31%)
  • Podrška gospodarstvu i stvaranje novih radnih mjesta – 38% (jednako kao EU27)
  • Obrana i sigurnost EU-a – 38% (3 postotna boda više od EU27)
  • Viša podrška javnom zdravstvu – 30% (6 postotnih bodova više od EU27)

Zaključak: Hrvatskih građani daju veću težinu socijalnoj zaštiti i borbi protiv siromaštva od prosječnog EU građanina, što reflektira trenutno društveno-gospodarsku situaciju.

Ključne razlike hrvatske perspektive

Hrvatska se od EU-27 prosjeka razlikuje u nekoliko ključnih aspekta:

  1. Snažnija podrška EU-u – Visok stupanj povjerenja u EU i percipiranih koristi
  2. Fokus na sigurnost – Veća briga za obranu i sigurnost nego za ekonomsku konkurentnost
  3. Socijalni prioriteti – Jača usmjerenost na borbu protiv siromaštva i socijalnu zaštitu
  4. Ekonomska očekivanja – Viši fokus na nove radne mogućnosti i gospodarski rast
  5. Nižu „EU-svjesnost” – Manji postotak koji percipira direktan utjecaj EU-a na svakodnevni život (ali je percepcija pozitivnija kada se prepozna utjecaj)

Ova istraživanja pružaju vrijednu osnovu za osmišljavanje budućih programa i komunikacijskih strategija, posebno za institucije poput Poduzetničkog centra Krapinsko-zagorske županije koje mogu koristiti ove uvide za razvoj inicijativa usmjerenih na stvaranje novih radnih mjesta, gospodarsku konkurentnost i podršku entrepreneurshipu.

Cijelom istraživanju možete pristupiti putem sljedeće poveznice.

Podijeli objavu na društvenim mrežama

DVORANA: Namještaj, konferencijski stol za 15 ljudi, širokopojasni Internet, telefonski priključak

Zona 9 / Poslovna zona

Bedekovčina

OPĆINA/GRAD
Općina Bedekovčina

POVRŠINA ZONE
451.643 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
204.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
20 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
-/autocesta A2, 10 km/morska luka – Rijeka, 190 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 64 km

Zona 21 / Poduzetnička zona

Pešćeno

OPĆINA/GRAD
Općina Konjšćina

POVRŠINA ZONE
110.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA 

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno – uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 29 km/morska luka – Rijeka, 217 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 49 km

Zona 20 / Poduzetnička zona

Mala Lasača

OPĆINA/GRAD
Općina Konjšćina

POVRŠINA ZONE
164.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 29 km/morska luka – Rijeka, 217 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 49 km 

Zona 19 / Poduzetnička zona

Jertovec

OPĆINA/GRAD
Općina Konjšćina

POVRŠINA ZONE
200.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 29 km/morska luka – Rijeka, 217 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 49 km 

Zona 18 / Poslovna zona

Veliko Trgovišće

OPĆINA/GRAD
Općina Veliko Trgovišće

POVRŠINA ZONE
1.097.034 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
567.707 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,6

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
15 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 0.6 km/morska luka – Rijeka, 186 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 52 km 

Zona 17 / Zona malog

gospodarstva "LUG" Sveti Križ Začretje

OPĆINA/GRAD
Općina Sveti Križ Začretje

POVRŠINA ZONE
1.185.794 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
735.406 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,7

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0 km /autocesta A2, 2 km/morska luka – Rijeka, 196 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 62 km 

Zona 16 / Poslovna zona

Strmec Stubički

OPĆINA/GRAD
Općina Stubičke Toplice

POVRŠINA ZONE

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 7.5 km/morska luka – Rijeka, 193 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 58km

Zona 15 / Poslovna zona

Stubaki

OPĆINA/GRAD
Općina Stubičke Toplice

POVRŠINA ZONE
21.345 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
18.764 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,4

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
13 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja- ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, u izgradnji/autocesta A2, 3 km/morska luka – Rijeka, 189 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 57 km 

Zona 14 / Poslovna zona

Razvor

OPĆINA/GRAD
Općina Kumrovec

POVRŠINA ZONE
239.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
85.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,4

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
8 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 20 km/morska luka – Rijeka, 206 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 72 km 

Zona 13 / Poslovna zona

jugo-zapad Zlatar Bistrica

OPĆINA/GRAD
Općina Zlatar Bistrica

POVRŠINA ZONE
265.116 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
40.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,5

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
11 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 20 km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 58 km

Zona 12 / Poslovna zona

Jarek Habekov

OPĆINA/GRAD
Općina Hrašćina

POVRŠINA ZONE
32.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
12.707 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
ne

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 6 km/morska luka – Rijeka, 218 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 69 km 

Zona 11 / Poslovna zona

Kraljevec na Sutli

OPĆINA/GRAD
Općina Kraljevec na Sutli

POVRŠINA ZONE
360.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
360.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,35

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,7

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
8,5 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
ne

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja – ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta-potrebno izraditi/autocesta A2, 20 km/morska luka – Rijeka, 195 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 55 km

Zona 10 / Zona malog

gospodarstva Drajža

OPĆINA/GRAD
Općina Hum na Sutli

POVRŠINA ZONE
436.500 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
210.800 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
11,5 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja – ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 13 km/morska luka – Rijeka, 225 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 83km 

Zona 8 / Poslovna zona

Gornja Stubica

OPĆINA/GRAD
Općina Gornja Stubica

POVRŠINA ZONE
80.291 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12,5

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 16.8 km/morska luka – Rijeka, 199 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 39 km 

Zona 3 / Poslovna zona

Gotalovec

OPĆINA/GRAD
Općina Budinšćina

POVRŠINA ZONE
193.000 m² 

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST
ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 42 km/morska luka – Rijeka, 231 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 64km

Zona 7 / Radna zona

Mokrice

OPĆINA/GRAD
Grad Oroslavje

POVRŠINA ZONE
120.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
Da

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 0.2 km/morska luka – Rijeka, 184 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 50 km

Zona 6 / Poslovna zona

Lepoglavec

OPĆINA/GRAD
Grad Klanjec

POVRŠINA ZONE
30.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
30.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
1,2

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,5

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
7 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
Da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.2 km/autocesta A2, 17 km/morska luka – Rijeka, 199 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 65 km 

Zona 5 / Poslovna zona

Pregrada

OPĆINA/GRAD
Grad Pregrada

POVRŠINA ZONE
603.135 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
405.803 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,3 – 0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
nije određen

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
11,5 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 25 km/morska luka – Rijeka, 205 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 71 km

Zona 4 / Poslovna zona

Zabok

OPĆINA/GRAD
Grad Zabok

POVRŠINA ZONE
1.706.200 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
1.214.200 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
20 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 1km/morska luka – Rijeka, 168 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 51 km 

Zona 3 / Zona malog

gospodarstva Krapina

OPĆINA/GRAD
Grad Krapina

POVRŠINA ZONE
51.783 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
1.707 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja- ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, potrebno izgraditi/autocesta A2, 1km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 68 km

Zona 2 / Poduzetnička zona

Krapina Nova Zapad

OPĆINA/GRAD
Grad Krapina

POVRŠINA ZONE
475.613 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
234.781 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5
DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 1km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 68 km 

Zona 1 / Poduzetnička zona

Krapina Nova Jug

OPĆINA/GRAD
Grad Krapina

POVRŠINA ZONE
433.878 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
254.893 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1,5

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, potrebno izgraditi/autocesta A2, 2km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 68 km

Imate ideju? Na pravom ste mjestu. Put do odobrenja EU projekta radimo u suradnji s Vama.

Razgovaramo, izrađujemo poslovne planove i investicijske studije te zajedničkim snagama pronalazimo najbrži mogući put do ostvarenja vašeg cilja.

EU fondovi su novac europskih građana koji se sukladno određenim pravilima i procedurama, dodjeljuju raznim korisnicima za provedbu projekata u cilju postizanja ciljeva javnih politika EU. Zašto ih ne biste iskoristili za svoje poslovanje?

Naši stručnjaci prilagođavaju vašu ideju natječajnoj dokumentaciji u cilju ostvarivanja maksimalnog broja bodova. Kada je projekt kvalitetno razrađen, velika je mogućnost pozitivne ocjene koja nam je svima glavni cilj. Zahvaljujući velikom iskustvu koje imamo, uštedit ćete svoje vrijeme i novac, jer vam svoje stečeno znanje i iskustvo prenosimo odmah.

Kada je projekt odobren, odabirete savjetnika za provedbu koji zajedno s vama, rame uz rame, vašu ideju vodi ravno do realizacije i podržava vas čak i u najtežim poslovnim izazovima.

Paket full time desk

625,00 kn mjesečno
  • Korištenje ureda bez ograničenja
  • Sati mentorstva
  • Popust na događaje
  • Popust na ostale prostore
  • Višenamjenska dvorana
  • Dodatni popusti

Paket team office

  • Cijena i sadržaj paketa prema ponudi

Paket full time office

179,19€ mjesečno
  • Korištenje ureda bez ograničenja
  • 30% popusta na edukacijske događaje
  • 30% popusta na najam višenamjenske dvorane
  • Do 2 h/mjesečno korištenje višenamjenske dvorane bez naknade

Dodatni popusti
10% na 6 mj
15% na 12 mj

*Cijene su izražene bez PDV-a

Virtual office uz registraciju poslovne adrese

13,27€ mjesečno
  • Usluga poslovne registracije na adresi Poslovno tehnološkog inkubatora
  • Korištenje fizičkog poštanskog pretinca
  • Zaprimanje, pakiranje i preusmjeravanje pošte

*Cijene su izražene bez PDV-a

Paket basic office

99,54€ mjesečno
  • Korištenje slobodnog radnog stola i interneta na mjesečnoj bazi bez ograničenja
  • 20% popusta na korištenje višenamjenske dvorane
  • 20% na edukacijske događaje

Dodatni popusti 
10% na 12 mj

*Cijene su izražene bez PDV-a

Zona 22 / Poslovna zona

Poznanovec

OPĆINA/GRAD
Općina Bedekovčina

POVRŠINA ZONE
135.486 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
110.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
20 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja-ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 14 km/morska luka – Rijeka, 198 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 64km 

Zona 24 / Poslovna zona

Marija Bistrica 1

OPĆINA/GRAD 
Općina Marija Bistrica

POVRŠINA ZONE 

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 22 km/morska luka – Rijeka, 208 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 36km

LABORATORIJ: 3D printer i pripadajući dijelovi, GP3 Eye tracker

OPREMA I STROJEVI : Oprema za foto i videoprodukciju, stroj za kopiranje i skeniranje, telefon

DVORANA: Namještaj, širokopojasni pristup internetu, računalo, projektor

Nikola Drašković

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

LABORATORIJ: simulator za zavarivanje Soldamatic, softver za 3D modeliranje, softver za povratno inženjerstvo, softver za simulaciju lijevanja, SMT linija, IoT oprema

OPREMA I STROJEVI : Radni stolovi, 3D printer za metal EOS M290, 3D printer za plastiku Stratasys F900, 3D optički skener ATOS 5 12M XL

DVORANA: Radni stolovi, IoT oprema

OPREMA I STROJEVI : Radni stolovi i stolice, prijenosna računala, pisač/skener, 3D printer, ploter

DVORANA: Multifunkcionalni ekran/videozid, PC, sustav za simultano prevođenje, mogućnost live streama putem 2 kamere, flipchart, mikrofoni, mobilni pult (govornica) i stol, konferencijske stolice

LABORATORIJ: Motion Capture studio, fotogrametrijski studio, video studio, glazbeni studio

OPREMA I STROJEVI : Stolovi, računala, pisači,3D printer, projektor, kopirni stroj, strojevi virtualni stvarnosti

DVORANA: Stolovi, računala, pisači

OPREMA I STROJEVI : Namještaj, širokopojasni pristup internetu i telefonski priključak (VoIP komunikacijski sustav)

DVORANA: Namještaj, širokopojasni pristup internetu i telefonski priključak (VoIP komunikacijski sustav)

OPREMA I STROJEVI : Radna jedinica, namještaj, širokopojasni Internet, telefonski priključak

DVORANA: Radna jedinica, namještaj, širokopojasni Internet, videokonferencijski sustav, prezentacijska oprema, audio sustav

OPREMA I STROJEVI : Radna jedinica s priključcima i širokopojasnim internetom, mogućnost ustupanja računalne opreme

DVORANA: Stolovi, stolice, projektor, tv, laptop (7), širokopojasni Internet

OPREMA I STROJEVI : Namještaj, širokopojasni pristup internetu i telefonski priključak (VoIP komunikacijski sustav)

DVORANA: Namještaj, oprema, pristup internetu

OPREMA I STROJEVI : Namještaj, računala, zajednički pisač i skener, 3D printer i skener, pristup Centru za robotiku s CNC glodalicom i tokarilicom

DVORANA: Konferencijska oprema, pametna ploča, računalo, razglas

Robert Markuš

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Paul Stubbs

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Mislav Ante Omazić

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

TECH BOOST PROGRAM

OPIS PROJEKTA:

TECH BOOST PROGRAM je dizajniran kako bi se ubrzao razvoj tehnoloških startupova u početnoj fazi investicije te ih pripremio za investicije. Program pokriva širok spektar vertikala i industrija, a istovremeno daje prioritet poduzetnicima, a predstavlja partnerstvo vodećeg europskog B2B startup akceleratora s odabranim regionalnim akceleratorima pod vodstvom Akademije za poduzetništvo Europskog fonda za Jugoistočnu Europu (EFSE).

PARTNERI:

Efse entrepreneurship academy | Startup Wise Guys | Poduzetnički centar krapinsko-zagorske županije

OPIS PROGRAMA:

Program traje osam tjedana, počevši od sredine rujna 2020. Namijenjen je poduzetnicima početnicima koji još nikada nisu imali svoj startup, ali i iskusnim tehnološkim poduzetnicima. Deset odabranih startupa će besplatno za svoj tim dobiti online i offline mentorstvo i edukaciju, te će u tom vremenu raditi na svom proizvodu. Svaki od osam tjedana pokriva različite teme iz startup svijeta, poput uvoda u startup svijet, pitchanja i prezentiranja, prodaje, marketinga, investicija i osnivanja/upravljanja tvrtkom. Osim lokalnih mentora iz mreže Poduzetničkog centra Krapinsko-zagorske županije u WBAF Hrvatska, sa startupima će raditi i europski mentori iz poznatog europskog startup akceleratora Startup Wise Guys.

Program predakceleratora namijenjen je earyl-stage startupovima te razvojnim timovima koji su spremni posvetiti svoje vrijeme razvoju svoje tvrtke te se izboriti za regionalni i međunarodni uspjeh. U idealnom slučaju, startup bi trebao biti u ranoj fazi razvoja MVP-a ili imati nacrt MVP-a. Zainteresirani startupovi trebaju ispuniti prijavni obrazac OVDJE. Prijavni obrazac koristiti će se za finalni odabir 10 startupova koji će se uključiti u program.

Program u Hrvatskoj podržavaju Fil Rouge Capital – Capital for the Bold i Hrvatska udruga poslodavaca.“

Branka Topolovec

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Manuela Šola

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Marijana Šarolić Robić

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Ivana Šoljan

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Majda Tafa Vlahović

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Ivo Špigel

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Igor Škrgatić

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Goran Deak

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Boris Antunović

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Business POINT Zagorje

CILJ PROJEKTA

Poduzetnički centar Krapinsko-zagorske županije d.o.o. kao potporna poduzetnička institucija pruža visokokvalitetne usluge za MSP-ove čime omogućava održiv razvoj poduzetničkog sektora Krapinsko-zagorske županije te jača konkurentnost gospodarstva.

Cilj projekta je postojeće poduzetnike, poduzetnike
početnike i potencijalne buduće poduzetnike, kroz različite kanale upoznati i savjetovati kako riješiti otvorenja pitanja poslovanja poslovno planiranje, financijski aspekt poslovanja, investiranje i izvori financiranja te povezivanje, te osiguravanje potpore osnivanju novih poduzeća, olakšavanju poslovanja aktivnih poduzeća i jačanju institucija koje pružaju potporu poduzetnicima kako bi se doprinijelo stvaranju povoljnijeg okruženja za rast i razvoj poduzetništva na području RH.

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 01.03.2020. – 01.09.2021

Ukupna vrijednost projekta: 799.697,50 HRK

EU sufinanciranje: 599.769,04 HRK

REZULTATI PROJEKTA

> 350 POLAZNIKA EDUKACIJA
I MEET-UPOVA

> 16 ODRŽANIH INFORMATIVNIH
RADIONICA

> 75 NOVIH PODUZEĆA PRIMILO
USLUGE INFORMIRANJA I
POVEZIVANJA

> 11 ODRŽANIH DOGAĐANJA
VEZANIH UZ POVEZIVANJE
SUBJEKATA SA POTPORNIM
SUBJEKTIMA

> 160 PODUZEĆA PRIMILO
USLUGE INFORMIRANJA
I POVEZIVANJA

POBOLJŠANJE POSLOVNE KONKURENTNOSTI PUTEM ELEKTRONIČKOG POSLOVANJA (e-BUSINESS), faza II

UKUPNA VRIJEDNOST: 570.842,51 HRK

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 12.01.2017. – 12.01.2019.

OPIS PROJEKTA

Nositelj projekta je Poduzetnički centar Krapinsko-zagorske županije, poduzetničko- potporna institucija u Krapinsko-zagorskoj županiji koja je usmjerena na identifikaciju razvojnih prilika, pripremu i provođenje projekata i razvojnih programa te promidžbu Krapinsko-zagorske županije.

Investicija koju tvrtka planira u narednom kratkoročnom razdoblju odnosi se na:

– korištenje informatičke opreme za potrebe poslovanja i provedbu radionica

– organizaciju radionica namijenjenih e-poslovanju i e-trgovanju te

– dodjelu potpora male vrijednosti poduzetnicima za korištenje informatičke opreme i sudjelovanje na radionicama

REZULTATI PROJEKTA

Svrha projekta direktno doprinosi traženim rezultatima natječaja „Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja (e-BUSINESS), faza II“ i to ostvarenjem zadanih rezultata projekta:

– održano minimalno 9 radionica namijenjenih subjektima malog gospodarstva

– dodijeljene potpore male vrijednosti u ukupnoj vrijednosti 570.842,51 kn

Poslovno-tehnološki inkubator Krapinsko-zagorske županije

Projekt Poslovno-tehnološki inkubator Krapinsko-zagorske županije podrazumijeva uspostavu integriranog sustava (središta stručne, savjetodavne i mentorske pomoći) za potporu rasta i razvoja poduzetništva, potencijalnih i postojećih poduzetnika. Projekt će rezultirati izgradnjom objekta Poslovno-tehnološkog inkubatora Krapinsko-zagorske županije s 13 inkubacijskih prostora, višenamjenskom dvoranom te edukacijsko-tehnološkim prostorom i inovativnim laboratorijem, ali i razvojem virtualnog inkubatora kao virtualne poduzetničke mreže.Ciljevi projekta.

CILJEVI PROJEKTA:

– jačanje konkurentnosti i razvoj tehnološki usmjerenih i na znanju temeljenih malih i srednjih poduzetnika

– rast i razvoj sektora malog gospodarstva

– podizanje razine poduzetničkog znanja

– Iskaznica projekta

NOSITELJ PROJEKTA: Krapinsko-zagorska županija

PARTNERI PROJEKTA: Poduzetnički centar KZŽ | Grad Krapina | REGEA

UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA: 29.623.436,17 kn 

BESPOVRATNA SREDSTVA: 19.986.095,43 kn 

SREDSTVA PRIJAVITELJA: 9.637.340,74 kn

RAZDOBLJE PROVEDBE: 37 mjeseci (01.09.2017. do 01.10.2020.)

AKTIVNOSTI:

– Izgradnja poslovno tehnološkog inkubatora

– Opremanje poslovno tehnološkog inkubatora

– Uspostava virtualnog inkubatora

– Promidžba i vidljivost

– Upravljanje projektom i administracija

Projekt Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014 – 2020“, Prioritetnom osi 3. Poslovna konkurentnost, Investicijskim prioritetom 3a „Promicanje poduzetništva, posebno olakšavajući ekonomsko iskorištavanje novih ideja i poticanje stvaranja novih poduzeća uključujući putem poslovnih inkubatora“ Specifičnim ciljem 3a2 „Omogućavanje povoljnog okruženja za osnivanje i razvoj poduzeća“.

Podrži održivi razvoj poduzetništva Krapinsko-zagorske županije

CILJ PROJEKTA

Postizanje održivog razvoja poduzetničkog sektora Krapinsko-zagorske
županije te jačanje konkurentnosti gospodarstva, kroz organizaciju grupnih
i individualnih konzultacija u cilju olakšanog pristupa poslovnim znanjima i
vještinama, partnerima i informacijama ključnim za njihov rast i razvoj.

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 01.06.2018. – 01.12.2019.

Ukupna vrijednost projekta: 717.700,16 HRK

EU sufinanciranje: 600.000,00 HRK

REZULTATI PROJEKTA

Svrha projekta direktno doprinosi traženim rezultatima Poziva „Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI) i to ostvarenjem zadanih rezultata projekta:

– povećanje broja poduzeća koja primaju potporu

– povećanje broja novih poduzeća koja primaju potporu

– povećanje broja korisnika novih usluga

– povećanje broja poduzetnika početnika koji će koristiti nove usluge

– povećanje broja postojećih poduzetnika koji će koristiti nove usluge

– povećanje broja poduzetnika- žena koje koriste nove usluge

Paket periodic office

10,62€ dnevno
  • korištenje slobodnog radnog stola i interneta
  • Popust 10% na korištenje višenamjenske dvorane
  • Popust 10% na edukacijske događaje

*Cijene su izražene bez PDV-a

Poduzetnicki-centar-kzz-logo
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.