Temeljem Odluke o dodijeli potpore za obrtna sredstva tradicijskim i umjetničkim obrtima KLASA: 311-01/23-01/44, URBROJ: 2140-02-23-1 od 17.07.2023. godine odobrena su sredstva u iznosu od 664 € / 5.002,58 kn kao bespovratna potpora za obrtna sredstva tradicijskim i umjetničkim obrtima.
Navedena odluka donijeta je temeljem Pravilnika za dodjelu potpora tradicijskim i umjetničkim obrtima („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ 14/22.) kojim su utvrđeni ciljevi i postupak dodjele potpore, definirani korisnici potpore, iznosi i namjena korištenja potpore.
Iznos pojedinačne potpore iznosi 664 € / 5.002,58 kn za:
· kupnju strojeva, opreme, alata i inventara za obavljanje osnovne djelatnosti,
· poboljšanje uvjeta rada radionice, uređenje poslovnog prostora (građevinski, instalacijski radovi, unutrašnje uređenje i opremanje-uredski namještaj),
· financiranje plaća, financiranje režijskih troškova i ostalih troškova poslovanja (tzv. hladni pogon),
· zakup poslovnog prostora,
· knjigovodstvene usluge,
· nabava sirovina,
· podmirenje obveza prema dobavljačima i ostalih troškova tekućeg poslovanja,
· izlaganje na specijaliziranim sajmovima,
· izradu promidžbenog materijala,
· stručno osposobljavanje vlasnika i zaposlenih u obrtu,
· ishođenje uvjerenja o stjecanju statusa tradicijskog/umjetničkog obrta Hrvatske obrtničke komore.
Potpora se dodjeljuje jednokratno.
U Proračunu Krapinsko-zagorske županije za 2023. godinu osigurano je 26.500 € / 199.664,25 kn za navedene potpore. (Fiksni tečaj konverzije 1 €=7,53450 kn.)
Korisnici potpore su:
· obrti koji obavljaju djelatnost na tradicijski način uporabom tradicijskih materijala i tehnologija,
· registrirani i posluju najmanje tri mjeseca prije podnošenja zahtjeva
· koji su pozitivno poslovali u prethodnoj godini
· imaju podmirene obveze prema državi i zaposlenicima,
· namjenski su opravdali bespovratna sredstva dobivena od strane Krapinsko-zagorske županije u prethodnom periodu
Prihvatljivi troškovi:
· Kupnja strojeva, opreme, alata i inventara za obavljanje osnovne djelatnosti
· Poboljšanje uvjeta rada radionice
· Uređenje poslovnog prostora (građevinski, instalacijski radovi, unutrašnje uređenje i opremanje-uredski namještaj)
· Financiranje plaća
· Financiranje režijskih troškova i ostalih troškova poslovanja (tzv. hladni pogon)
· Zakup poslovnog prostora
· Knjigovodstvene usluge
· Nabava sirovina
· Podmirenje obveza prema dobavljačima i ostalih troškova tekućeg poslovanja
· Izlaganje na specijaliziranim sajmovima
· Izrada promidžbenog materijala
· Stručno osposobljavanje vlasnika i zaposlenih u obrtu
· Ishođenje uvjerenja o stjecanju statusa tradicijskog/umjetničkog obrta Hrvatske obrtničke komore
Rok za prijavu je 02. kolovoza 2023. godine
Za sve dodatne upite i pitanja, slobodno nas kontaktirajte putem e-mail adrese info@poduzetnickicentar-kzz.hr. Naš tim će vam rado pružiti potrebne informacije i odgovoriti na sva pitanja koja imate. Veselimo se vašem kontaktu i pružanju podrške.