Pozivamo vas na nadolazeću radionicu o upotrebi umjetne inteligencije (AI) u razvoju poslovanja. Ova radionica predstavlja jedinstvenu priliku za stjecanje dubljeg uvida u ulogu AI-a u modernom poslovnom okruženju i kako ga iskoristiti za maksimiziranje uspjeha vašeg poduzeća.
Umjetna inteligencija (AI) je tehnologija koja se brzo razvija i ima značajan utjecaj na sve sektore industrije. Bez obzira na to jeste li vlasnik malog poduzeća, menadžer srednje velikog poduzeća ili izvršni direktor velike korporacije, razumijevanje AI-a i načina na koji može poboljšati vaše poslovanje je ključno za održavanje konkurentnosti.
Prijavite se na radionicu
Pridružite nam se 30. lipnja 2023. godine u Poduzetničkom centru Krapinsko-zagorske županije s početkom u 15 sati na radionici „Upotreba umjetne inteligencije (AI) u razvoju poslovanja“ koju će održati doc.dr.sc. i profesor stručnog studija na Visokom Učilištu Algebra Nikola Drašković.
Naučite:
- Osnove umjetne inteligencije (razvojni smjerovi, tehnologije, “tradicionalne” aplikacije umjetne inteligencije)
- Funkcionalnosti generativne AI (npr. ChatGPT, DALL-E, BARD)
- Što AI može, a što (još uvijek) ne može?
- Kako formulirati pitanje na koje će AI dati najbolji mogući odgovor?
- Praktična radionica: upotreba AI prilikom generiranja i dorade poduzetničke ideje
- Feedback s praktične radionice (snage i slabosti AI)
- Praktična radionica: upotreba AI za ocjenu poslovne strategije
- Feedback s praktične radionice (snage i slabosti AI)
- Upotreba AI u kontekstu marketinga sadržajem (npr. generiranje sadržaja za društvene mreže i web)
Predavač
Predavač doc.dr.sc. Nikola Drašković iskusan je menadžer i aktivan predavač u području visokog obrazovanja. Doktorirao je 2010. godine na Leeds Metropolitan University u Velikoj Britaniji. Prije toga stekao je dvije titule magistra znanosti (marketing i menadžment) na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. U ožujku 2023. zaposlio se na Visokom učilištu Algebra kao nastavnik marketinških predmeta te kao Voditelj sveučilišnog studija.
Njegov istraživački fokus je na marketinškoj ulozi ambalaže, osobnoj prodaji, marketinškoj strategiji te digitalnom marketingu.