INKUBATOR – ZA I PROTIV

Pripremila: Helena Matuša

Kada započinjete svoj poduzetnički put, možete se suočiti s mnogo pitanja koja zahtijevaju dobro promišljene odgovore. Možda se nalazite u situaciji u kojoj ste limitirani financijskim sredstvima, vremenom ili osobama s kojima biste radili, a i vjerojatno se pitate kako uopće funkcionira poduzetništvo. U trenutcima kada pokušavate na papiru složiti svoj “biznis”, željeli biste imati bolji pristup resursima ili biste voljeli „starijeg“ mentora sa strane koji vam može pomoći u procesu rasta poduzeća. Ukoliko ste jedna/jedan od onih koji vjeruje da dodatnim obrazovanjem možete otvoriti nova polja svog poslovanja, utoliko ste u potrazi za baš onom edukcijom koja je krojena po vašoj mjeri. Ako ste spremni na rast i razvoj svog poduzeća, a niste sigurni kako odgovoriti na sve gore navedene situacije, tada je inkubator jedno od mogućih rješenja za vas. No, u donošenju odluke o „pristupanju“ inkubatoru, potrebno je poznavati neke njegove prednosti, ali i nedostatke.

U ovotjednom BLOGU PONEDJELJKOM prikazujemo lice i naličje inkubatora kako biste mogli odlučiti je li to baš pravo mjesto za vas.

CRTICE IZ POVIJESTI

Prva, institucionalizirana potpora razvoju poduzetnika početnika, koja se može povezati s konceptom inkubatora, nastala je u Sjedinjenim Američkim Državama u 50-im godinama dvadesetog stoljeća. Prvi inkubator otvoren je u New Yorku 1959. godine (Batavia Industrial Center). Vlasnici jednog proizvodnog pogona odlučili su napraviti manje poslovne prostore unutar zgrade i iznajmiti ih malim i srednjim poduzetnicima kako bi razvijali svoje poslovanje. Povijest poznaje tri glavne faze razvoja inkubatora kao sustavne poslovne podrške:

  • INFRASTRUKTURA – ekonomija razmjera – prva generacija koja podrazumijeva inicijaciju i razvoj koncepta, faza koja započinje kasnih 50-ih godina dvadestog stoljeća i traje do sredine 80-ih;
  • POSLOVNA PODRŠKA – ubrzanje krivulje učenja – druga generacija aktivnog razvoja i rasta koja traje od sredine 80-ih do sredine 90-ih godina dvadesetog stoljeća;
  • UMREŽAVANJE I LANCI VRIJEDNOSTI – zrelost industrije i novi skokovi u razvoju predstavljaju treću generaciju inkubatora koja traje i danas.

MALO O BROJKAMA

Trenutno, prema podatcima International Business Innovation Associationa (InBIA), u SAD-u djeluje oko 1.400 inkubatora. Prema istraživanju predstavljenom u International Journal of Innovation, u Latinskoj Americi djeluje oko 400 inkubatora. Zapadna Europa dom je za 900 inkubatora, a istočni dio Europe broji oko 300 inkubatora. Afrički kontinent nudi poslovnu podršku kroz nešto više od 50 inkubatora, a Azija broji preko 1000 takvih institucija.

U Hrvatskoj su, prema podatcima Jedinstvenog registra poduzetničke potporne infrastrukture pri Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja, registrirana 53 inkubatora/inkubatora za nove tehnologije. Jači razvoj inkubatora kao naprednijeg koncepta poslovne podrške u Hrvatskoj je započeo 2001. godine te je okarakteriziran više kao stihijski proces, negoli sustavan i promišljeni model koji za cilj ima ponuditi jedinstveno mjesto za razvoj poduzetništva.

Krapinsko-zagorska županija svoj je inkubator uspostavila 2020. godine te njime upravlja upravo Poduzetnički centar. Inkubator djeluje u krapinskoj poslovnoj zoni i dom je za 13 inkubiranih „stanara“ te 30 korisnika virtualnog inkubatora.

A ŠTO JE TO INKUBATOR?

Inkubator je organizacija/institucija/mjesto koje je dizajnirano da poduzetnicima početnicima pomogne u rastu i preživljavanju pomažući im kroz smanjenje troškova najma poslovnog prostora, mentorstvo, stručne vještine, pristup investitorima – i u nekim slučajevima – pristup radnom kapitalu kroz zajmove. Ponajprije, inkubator je mjesto žive poduzetničke energije u kojem radite s ljudima koji imaju isti poduzetni nagon i ciljeve baš kao i vi.

PREDNOSTI

Već u samoj definiciji inkubatora možete primijetiti da vam inkubator može osigurati brzi start. No, u odabiru najbolje opcije, provjerite nudi li inkubator ove pogodnosti:

  • Inkubator bi trebao ponuditi niske ili niže ili nikakve troškove najma poslovnog prostora kako bi vam omogućio smanjenje fiksnih troškova u poslovanju;
  • Potražite inkubator koji nudi pristup alatima koji će ubrzati vaš rast – mentorstvo, kapital, umrežavanje;
  • Inkubator može ponuditi vrijedne edukacije u definiranju vašeg poslovnog modela;
  • Oko kvalitetnog inkubatora vrlo se često kreće i respektabilna investitorska zajednica koja može uložiti u poduzetnika – biti dio ovakvog inkubatora svakako je prednost za vas;
  • Ultra brzi Internet, zajedničke prostorije, dodatna oprema apsolutni su „must have“ u inkubatoru;
  • Strukturirano poslovno okruženje i kvalitetan inkubatorski program zasigurno može pomoći u zadržavanju vašeg poslovnog fokusa i usmjerenja u rast na pravilan način.

NEDOSTATCI

Kao što ima sto ljudi i sto čudi, tako niti svi inkubatori nisu isti – neki nude više mogućnosti od ostalih, no postoje i neki nedostatci:

  • Ponekad proces „ulaska“ u inkubator može biti vrlo kompetitivan i rigorozan te nejasan – dobro ocijenite omjer uloženog i dobivenog te kome otkrivate baš sve detalje svog poslovanja;
  • Često inkubatori zahtijevaju od vas da se obvežete da ćete u prostoru ostati minimalno jednu ili dvije godine uz predanost rasporedu i obavezama koje nameće inkubator – primjer su radionice/edukacije. Da, svakako imate mogućnost naučiti puno, no u to je potrebno uložiti i znatnu količinu vremena.
  • Osvijestimo i priznajmo da su inkubatori profesionalno potporno okruženje. Ne možete samo dolaziti i odlaziti kako želite, od vas se očekuje da se ipak, u nekoj mjeri, obvežete i nekome izvještavate o svojim aktivnostima i napretku. Inkubator također, posredno, ulaže u vaš rast te ga slobodno možete gledati kao tihog investitora kojem morate redovito davati izvješća.

ZAKLJUČAK

Odabir inkubatora za početak poslovanja jednako je važna poslovna odluka kao i mnoge druge koje morate donijeti u ovom procesu, poglavito ako se od vas očekuje da investirate značajan dio svog vremena obvezama koje od vas zahtjeva takva zajednica. Donošenje ove odluke, kao i zapravo svake druge, uz financijske benefite, svodi se i na razinu vaše posvećenosti samom programu u inkubatoru kako biste mogli dobiti i najkvalitetniji rezultat. Birajte mudro i odgovorno – istražite program, pregledajte pogodnosti, upoznajte se s obvezama, ali pažnju posvetite i samoj lokaciji inkubatora te zajednici koja djeluje unutar inkubatora. Upoznajte se s „poviješću“ inkubatora i nekim od uspješnih, ali i neuspješnih, tvrtki koje su poslovale unutar inkubatora, a sve s ciljem donošenja najbolje odluke za vas i vaše poslovanje.

TKO SMO MI – INKUBATOR KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE?

Smješten u Krapini, svega 50 kilometara od Zagreba, u društvu uspješnih poduzetnika krapinske poslovne zone, inkubator površine 2000 m2 raspolaže se 13 inkubacijskih prostora, dvije višenamjenske dvorane, edukacijsko-tehnološkim prostorom sa Centrom za robotiku i inovativnim laboratorijem, coworking radnim paketima, a koncept je zaokružen aplikacijom Virtualnim inkubator koja stanare i cijeli eko-sustav povezuje u virtualnu poduzetničku mrežu. Uspostavljena mentorska mreža 15 uspješnih poduzetnika i poduzetnica olakšava vaš poduzetnički put, a e-učionica (sami određujete tempo kojim prolazite kroz edukaciju 😊) vodi vas kroz sve faze razvoja poslovnog modela te vas „provocira“ da modelirate, testirate i preispitujete svoje poslovanje kroz sve faze rasta. U našem eko-sustavu nalazi se i svjetska mreža investitora, a posebno smo posvećeni razvoju poduzetnika koji generiraju jasan društveni učinak. Pri tome vjerujemo da svaki poduzetnik može definirati svoj „impact“ koji predstavlja dodanu vrijednost njegovom poslovanju. Vodeći se premisom da individualne potrebe zahtijevaju i individualan pristup, svakom našem „stanaru“ obraćamo se pojedinačno, odmičući se od tradicionalnog „konfekcijskog“ pristupa kojem često svjedočimo na tržištu.

NOVI (I ZAISTA POSLJEDNJI) ZAKLJUČAK

Ukoliko tražiš novo mjesto za početak svog poslovanja, pozivamo te u našu zajednicu – dogovori sastanak i istraži našu ponudu, a zajedno ćemo osmisliti podršku koja je baš sada potrebna tvom poslovanju te će ona biti personalizirana i profesionalna. Posjeti nas na www.poduzetnickicentar-kzz.hr ili jednostavno pošalji mail na info@poduzetnickicentar-kzz.hr.

„Ili ćeš zakoračiti naprijed u rast ili ćeš zakoračiti natrag u sigurnost.“ – Abraham Maslow

Podijeli objavu na društvenim mrežama

Zona 6 / Poslovna zona

Lepoglavec

OPĆINA/GRAD
Grad Klanjec

POVRŠINA ZONE
30.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
30.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
1,2

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,5

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
7 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
Da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.2 km/autocesta A2, 17 km/morska luka – Rijeka, 199 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 65 km 

Zona 16 / Poslovna zona

Strmec Stubički

OPĆINA/GRAD
Općina Stubičke Toplice

POVRŠINA ZONE

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 7.5 km/morska luka – Rijeka, 193 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 58km

Zona 15 / Poslovna zona

Stubaki

OPĆINA/GRAD
Općina Stubičke Toplice

POVRŠINA ZONE
21.345 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
18.764 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,4

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
13 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja- ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, u izgradnji/autocesta A2, 3 km/morska luka – Rijeka, 189 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 57 km 

Zona 14 / Poslovna zona

Razvor

OPĆINA/GRAD
Općina Kumrovec

POVRŠINA ZONE
239.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
85.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,4

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
8 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 20 km/morska luka – Rijeka, 206 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 72 km 

Zona 13 / Poslovna zona

jugo-zapad Zlatar Bistrica

OPĆINA/GRAD
Općina Zlatar Bistrica

POVRŠINA ZONE
265.116 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
40.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,5

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
11 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 20 km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 58 km

Zona 12 / Poslovna zona

Jarek Habekov

OPĆINA/GRAD
Općina Hrašćina

POVRŠINA ZONE
32.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
12.707 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
ne

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 6 km/morska luka – Rijeka, 218 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 69 km 

Zona 11 / Poslovna zona

Kraljevec na Sutli

OPĆINA/GRAD
Općina Kraljevec na Sutli

POVRŠINA ZONE
360.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
360.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,35

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,7

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
8,5 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
ne

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja – ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta-potrebno izraditi/autocesta A2, 20 km/morska luka – Rijeka, 195 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 55 km

Zona 10 / Zona malog

gospodarstva Drajža

OPĆINA/GRAD
Općina Hum na Sutli

POVRŠINA ZONE
436.500 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
210.800 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
11,5 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja – ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 13 km/morska luka – Rijeka, 225 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 83km 

Zona 9 / Poslovna zona

Bedekovčina

OPĆINA/GRAD
Općina Bedekovčina

POVRŠINA ZONE
451.643 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
204.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
20 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
-/autocesta A2, 10 km/morska luka – Rijeka, 190 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 64 km

Zona 8 / Poslovna zona

Gornja Stubica

OPĆINA/GRAD
Općina Gornja Stubica

POVRŠINA ZONE
80.291 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12,5

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 16.8 km/morska luka – Rijeka, 199 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 39 km 

Zona 7 / Radna zona

Mokrice

OPĆINA/GRAD
Grad Oroslavje

POVRŠINA ZONE
120.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
Da

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 0.2 km/morska luka – Rijeka, 184 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 50 km

Zona 5 / Poslovna zona

Pregrada

OPĆINA/GRAD
Grad Pregrada

POVRŠINA ZONE
603.135 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
405.803 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,3 – 0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
nije određen

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
11,5 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 25 km/morska luka – Rijeka, 205 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 71 km

Zona 18 / Poslovna zona

Veliko Trgovišće

OPĆINA/GRAD
Općina Veliko Trgovišće

POVRŠINA ZONE
1.097.034 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
567.707 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,6

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
15 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 0.6 km/morska luka – Rijeka, 186 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 52 km 

Zona 4 / Poslovna zona

Zabok

OPĆINA/GRAD
Grad Zabok

POVRŠINA ZONE
1.706.200 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
1.214.200 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
20 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 1km/morska luka – Rijeka, 168 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 51 km 

Zona 3 / Zona malog

gospodarstva Krapina

OPĆINA/GRAD
Grad Krapina

POVRŠINA ZONE
51.783 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
1.707 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja- ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, potrebno izgraditi/autocesta A2, 1km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 68 km

Zona 2 / Poduzetnička zona

Krapina Nova Zapad

OPĆINA/GRAD
Grad Krapina

POVRŠINA ZONE
475.613 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
234.781 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5
DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 1km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 68 km 

Zona 1 / Poduzetnička zona

Krapina Nova Jug

OPĆINA/GRAD
Grad Krapina

POVRŠINA ZONE
433.878 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
254.893 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1,5

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, potrebno izgraditi/autocesta A2, 2km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 68 km

Imate ideju? Na pravom ste mjestu. Put do odobrenja EU projekta radimo u suradnji s Vama.

Razgovaramo, izrađujemo poslovne planove i investicijske studije te zajedničkim snagama pronalazimo najbrži mogući put do ostvarenja vašeg cilja.

EU fondovi su novac europskih građana koji se sukladno određenim pravilima i procedurama, dodjeljuju raznim korisnicima za provedbu projekata u cilju postizanja ciljeva javnih politika EU. Zašto ih ne biste iskoristili za svoje poslovanje?

Naši stručnjaci prilagođavaju vašu ideju natječajnoj dokumentaciji u cilju ostvarivanja maksimalnog broja bodova. Kada je projekt kvalitetno razrađen, velika je mogućnost pozitivne ocjene koja nam je svima glavni cilj. Zahvaljujući velikom iskustvu koje imamo, uštedit ćete svoje vrijeme i novac, jer vam svoje stečeno znanje i iskustvo prenosimo odmah.

Kada je projekt odobren, odabirete savjetnika za provedbu koji zajedno s vama, rame uz rame, vašu ideju vodi ravno do realizacije i podržava vas čak i u najtežim poslovnim izazovima.

Paket full time desk

625,00 kn mjesečno
  • Korištenje ureda bez ograničenja
  • Sati mentorstva
  • Popust na događaje
  • Popust na ostale prostore
  • Višenamjenska dvorana
  • Dodatni popusti

Paket team office

  • Cijena i sadržaj paketa prema ponudi

Paket full time office

179,19€ mjesečno
  • Korištenje ureda bez ograničenja
  • 30% popusta na edukacijske događaje
  • 30% popusta na najam višenamjenske dvorane
  • Do 2 h/mjesečno korištenje višenamjenske dvorane bez naknade

Dodatni popusti
10% na 6 mj
15% na 12 mj

*Cijene su izražene bez PDV-a

Virtual office uz registraciju poslovne adrese

13,27€ mjesečno
  • Usluga poslovne registracije na adresi Poslovno tehnološkog inkubatora
  • Korištenje fizičkog poštanskog pretinca
  • Zaprimanje, pakiranje i preusmjeravanje pošte

*Cijene su izražene bez PDV-a

Paket basic office

99,54€ mjesečno
  • Korištenje slobodnog radnog stola i interneta na mjesečnoj bazi bez ograničenja
  • 20% popusta na korištenje višenamjenske dvorane
  • 20% na edukacijske događaje

Dodatni popusti 
10% na 12 mj

*Cijene su izražene bez PDV-a

Zona 17 / Zona malog

gospodarstva "LUG" Sveti Križ Začretje

OPĆINA/GRAD
Općina Sveti Križ Začretje

POVRŠINA ZONE
1.185.794 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
735.406 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,7

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0 km /autocesta A2, 2 km/morska luka – Rijeka, 196 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 62 km 

Zona 19 / Poduzetnička zona

Jertovec

OPĆINA/GRAD
Općina Konjšćina

POVRŠINA ZONE
200.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 29 km/morska luka – Rijeka, 217 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 49 km 

Igor Škrgatić

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Robert Markuš

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Paul Stubbs

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Nikola Drašković

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Mislav Ante Omazić

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Branka Topolovec

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Manuela Šola

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Marijana Šarolić Robić

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Ivana Šoljan

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Majda Tafa Vlahović

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Ivo Špigel

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Goran Deak

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Zona 20 / Poduzetnička zona

Mala Lasača

OPĆINA/GRAD
Općina Konjšćina

POVRŠINA ZONE
164.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 29 km/morska luka – Rijeka, 217 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 49 km 

Boris Antunović

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Business POINT Zagorje

CILJ PROJEKTA

Poduzetnički centar Krapinsko-zagorske županije d.o.o. kao potporna poduzetnička institucija pruža visokokvalitetne usluge za MSP-ove čime omogućava održiv razvoj poduzetničkog sektora Krapinsko-zagorske županije te jača konkurentnost gospodarstva.

Cilj projekta je postojeće poduzetnike, poduzetnike
početnike i potencijalne buduće poduzetnike, kroz različite kanale upoznati i savjetovati kako riješiti otvorenja pitanja poslovanja poslovno planiranje, financijski aspekt poslovanja, investiranje i izvori financiranja te povezivanje, te osiguravanje potpore osnivanju novih poduzeća, olakšavanju poslovanja aktivnih poduzeća i jačanju institucija koje pružaju potporu poduzetnicima kako bi se doprinijelo stvaranju povoljnijeg okruženja za rast i razvoj poduzetništva na području RH.

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 01.03.2020. – 01.09.2021

Ukupna vrijednost projekta: 799.697,50 HRK

EU sufinanciranje: 599.769,04 HRK

REZULTATI PROJEKTA

> 350 POLAZNIKA EDUKACIJA
I MEET-UPOVA

> 16 ODRŽANIH INFORMATIVNIH
RADIONICA

> 75 NOVIH PODUZEĆA PRIMILO
USLUGE INFORMIRANJA I
POVEZIVANJA

> 11 ODRŽANIH DOGAĐANJA
VEZANIH UZ POVEZIVANJE
SUBJEKATA SA POTPORNIM
SUBJEKTIMA

> 160 PODUZEĆA PRIMILO
USLUGE INFORMIRANJA
I POVEZIVANJA

POBOLJŠANJE POSLOVNE KONKURENTNOSTI PUTEM ELEKTRONIČKOG POSLOVANJA (e-BUSINESS), faza II

UKUPNA VRIJEDNOST: 570.842,51 HRK

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 12.01.2017. – 12.01.2019.

OPIS PROJEKTA

Nositelj projekta je Poduzetnički centar Krapinsko-zagorske županije, poduzetničko- potporna institucija u Krapinsko-zagorskoj županiji koja je usmjerena na identifikaciju razvojnih prilika, pripremu i provođenje projekata i razvojnih programa te promidžbu Krapinsko-zagorske županije.

Investicija koju tvrtka planira u narednom kratkoročnom razdoblju odnosi se na:

– korištenje informatičke opreme za potrebe poslovanja i provedbu radionica

– organizaciju radionica namijenjenih e-poslovanju i e-trgovanju te

– dodjelu potpora male vrijednosti poduzetnicima za korištenje informatičke opreme i sudjelovanje na radionicama

REZULTATI PROJEKTA

Svrha projekta direktno doprinosi traženim rezultatima natječaja „Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja (e-BUSINESS), faza II“ i to ostvarenjem zadanih rezultata projekta:

– održano minimalno 9 radionica namijenjenih subjektima malog gospodarstva

– dodijeljene potpore male vrijednosti u ukupnoj vrijednosti 570.842,51 kn

Poslovno-tehnološki inkubator Krapinsko-zagorske županije

Projekt Poslovno-tehnološki inkubator Krapinsko-zagorske županije podrazumijeva uspostavu integriranog sustava (središta stručne, savjetodavne i mentorske pomoći) za potporu rasta i razvoja poduzetništva, potencijalnih i postojećih poduzetnika. Projekt će rezultirati izgradnjom objekta Poslovno-tehnološkog inkubatora Krapinsko-zagorske županije s 13 inkubacijskih prostora, višenamjenskom dvoranom te edukacijsko-tehnološkim prostorom i inovativnim laboratorijem, ali i razvojem virtualnog inkubatora kao virtualne poduzetničke mreže.Ciljevi projekta.

CILJEVI PROJEKTA:

– jačanje konkurentnosti i razvoj tehnološki usmjerenih i na znanju temeljenih malih i srednjih poduzetnika

– rast i razvoj sektora malog gospodarstva

– podizanje razine poduzetničkog znanja

– Iskaznica projekta

NOSITELJ PROJEKTA: Krapinsko-zagorska županija

PARTNERI PROJEKTA: Poduzetnički centar KZŽ | Grad Krapina | REGEA

UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA: 29.623.436,17 kn 

BESPOVRATNA SREDSTVA: 19.986.095,43 kn 

SREDSTVA PRIJAVITELJA: 9.637.340,74 kn

RAZDOBLJE PROVEDBE: 37 mjeseci (01.09.2017. do 01.10.2020.)

AKTIVNOSTI:

– Izgradnja poslovno tehnološkog inkubatora

– Opremanje poslovno tehnološkog inkubatora

– Uspostava virtualnog inkubatora

– Promidžba i vidljivost

– Upravljanje projektom i administracija

Projekt Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014 – 2020“, Prioritetnom osi 3. Poslovna konkurentnost, Investicijskim prioritetom 3a „Promicanje poduzetništva, posebno olakšavajući ekonomsko iskorištavanje novih ideja i poticanje stvaranja novih poduzeća uključujući putem poslovnih inkubatora“ Specifičnim ciljem 3a2 „Omogućavanje povoljnog okruženja za osnivanje i razvoj poduzeća“.

Podrži održivi razvoj poduzetništva Krapinsko-zagorske županije

CILJ PROJEKTA

Postizanje održivog razvoja poduzetničkog sektora Krapinsko-zagorske
županije te jačanje konkurentnosti gospodarstva, kroz organizaciju grupnih
i individualnih konzultacija u cilju olakšanog pristupa poslovnim znanjima i
vještinama, partnerima i informacijama ključnim za njihov rast i razvoj.

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 01.06.2018. – 01.12.2019.

Ukupna vrijednost projekta: 717.700,16 HRK

EU sufinanciranje: 600.000,00 HRK

REZULTATI PROJEKTA

Svrha projekta direktno doprinosi traženim rezultatima Poziva „Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI) i to ostvarenjem zadanih rezultata projekta:

– povećanje broja poduzeća koja primaju potporu

– povećanje broja novih poduzeća koja primaju potporu

– povećanje broja korisnika novih usluga

– povećanje broja poduzetnika početnika koji će koristiti nove usluge

– povećanje broja postojećih poduzetnika koji će koristiti nove usluge

– povećanje broja poduzetnika- žena koje koriste nove usluge

TECH BOOST PROGRAM

OPIS PROJEKTA:

TECH BOOST PROGRAM je dizajniran kako bi se ubrzao razvoj tehnoloških startupova u početnoj fazi investicije te ih pripremio za investicije. Program pokriva širok spektar vertikala i industrija, a istovremeno daje prioritet poduzetnicima, a predstavlja partnerstvo vodećeg europskog B2B startup akceleratora s odabranim regionalnim akceleratorima pod vodstvom Akademije za poduzetništvo Europskog fonda za Jugoistočnu Europu (EFSE).

PARTNERI:

Efse entrepreneurship academy | Startup Wise Guys | Poduzetnički centar krapinsko-zagorske županije

OPIS PROGRAMA:

Program traje osam tjedana, počevši od sredine rujna 2020. Namijenjen je poduzetnicima početnicima koji još nikada nisu imali svoj startup, ali i iskusnim tehnološkim poduzetnicima. Deset odabranih startupa će besplatno za svoj tim dobiti online i offline mentorstvo i edukaciju, te će u tom vremenu raditi na svom proizvodu. Svaki od osam tjedana pokriva različite teme iz startup svijeta, poput uvoda u startup svijet, pitchanja i prezentiranja, prodaje, marketinga, investicija i osnivanja/upravljanja tvrtkom. Osim lokalnih mentora iz mreže Poduzetničkog centra Krapinsko-zagorske županije u WBAF Hrvatska, sa startupima će raditi i europski mentori iz poznatog europskog startup akceleratora Startup Wise Guys.

Program predakceleratora namijenjen je earyl-stage startupovima te razvojnim timovima koji su spremni posvetiti svoje vrijeme razvoju svoje tvrtke te se izboriti za regionalni i međunarodni uspjeh. U idealnom slučaju, startup bi trebao biti u ranoj fazi razvoja MVP-a ili imati nacrt MVP-a. Zainteresirani startupovi trebaju ispuniti prijavni obrazac OVDJE. Prijavni obrazac koristiti će se za finalni odabir 10 startupova koji će se uključiti u program.

Program u Hrvatskoj podržavaju Fil Rouge Capital – Capital for the Bold i Hrvatska udruga poslodavaca.“

Zona 24 / Poslovna zona

Marija Bistrica 1

OPĆINA/GRAD 
Općina Marija Bistrica

POVRŠINA ZONE 

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 22 km/morska luka – Rijeka, 208 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 36km

Zona 3 / Poslovna zona

Gotalovec

OPĆINA/GRAD
Općina Budinšćina

POVRŠINA ZONE
193.000 m² 

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST
ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 42 km/morska luka – Rijeka, 231 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 64km

Zona 22 / Poslovna zona

Poznanovec

OPĆINA/GRAD
Općina Bedekovčina

POVRŠINA ZONE
135.486 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
110.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
20 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja-ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 14 km/morska luka – Rijeka, 198 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 64km 

Zona 21 / Poduzetnička zona

Pešćeno

OPĆINA/GRAD
Općina Konjšćina

POVRŠINA ZONE
110.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA 

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno – uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 29 km/morska luka – Rijeka, 217 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 49 km

Paket periodic office

10,62€ dnevno
  • korištenje slobodnog radnog stola i interneta
  • Popust 10% na korištenje višenamjenske dvorane
  • Popust 10% na edukacijske događaje

*Cijene su izražene bez PDV-a