Brendiranje je kompleksan proces stvaranja osobnosti i prepoznatljivosti vaše tvrtke ili proizvoda na tržištu. Stvaranjem brenda, stvaramo vezu između nas i onih koji nas čekaju na tržištu.
ŠTO? Interaktivno predavanje | tema Brendiranje
- Zašto kupujemo/koristimo brendove?
- Što je to ustvari brend?
- Kako ga razlikujemo od proizvoda?
- Kako strateški brendirati startup ili malo poduzeće?
- Kakva je uloga osobnog brenda u brendiranju proizvoda i usluga?
- Kako učinkovito komunicirati svoj brend?
Postavljate li si često ovakva ili slična pitanja? Prijavite se na ONLINE radionicu u organizaciji Poduzetničkog centra i “one-stop” agencije Kohlmann Communications!
KADA? 27. siječanj 2022. | 14h | ONLINE
TKO?
Sabina Cvitković | Kohlmann Communications
Sabina je doktorand iz brendiranja na Sveučilištu u Ljubljani. Sabina ima više od 10 godina iskustva u marketingu i odnosima s javnošću te je godinama radila s visokoprofilnim osobama iz javnog života na marketinškoj komunikaciji i odnosu s medijima. Članica je Hrvatske udruga za odnose s javnošću (HUOJ) od 2010. godine, a od 2017. godine postaje član međunarodnog The Institute of Place Management (Manchester, Velika Britanije). Autor je znanstvenog članka na temu destinacijskog brendiranja te je bila predavač na američkom sveučilištu Rochester Institute of Technology Croatia (RIT Croatia) na temu razvoja novih proizvoda i usluga u digitalnom okruženju.
Krešimir Sočković | Communicato – komunikacijsko savjetovanje i coaching
Krešimir je strateški konzultant i trener koji se nakon godina rada u medijima odlučio za poduzetništvo te surađuje s osobama iz javnog života, menadžmenta domaćih i međunarodnih tvrtki, te javne i državne uprave na području komunikacijskog menadžmenta i političkog marketinga.