Interaktivna employer branding edukativna je radionica s ciljem približavanja pojma “brend poslodavca” – uvedite promjene u svoje kompanije i postanite inovativni poslodavac i netko tko zaista brine o zaposlenima.
BRENDIRANJE KOJE DONOSI REZULTATE
- Emanuel Stojanov | Kako izgraditi brend poslodavca i osobni brend na LinkedIn-u?
- Ivana Omerović | Važnost dobre interne komunikacije
- Dario Marčac | Kako iskoristiti potencijal TikTok-a?
- Interaktivna radionica osmišljavanja brand strategije
KADA? 7. prosinac 2021. | 14h | Poslovno tehnološki inkubator KZŽ | Bobovje 52g | Krapina
O čemu će se pričati
- Novosti iz svijeta LinkedIn-a (algoritam, “sadržaj koji najbolje prolazi”, gradnja vlastite mreže)
- Konkretni primjeri iz prakse kako izgraditi svoju LinkedIn zajednicu i svoj brand
- Temelji za izgradnju branda poslodavca ili vlastitog branda na društvenim mrežama
- Know-how znanje kako se pozicionirati prema javnosti i svojoj ciljanoj skupini
- Kako poboljšati internu komunikaciju?
- TikTok praksa i načini za što bolju prepoznatljivost
Tko će pričati
Emanuel Stojanov | STOJANOV CONSULTING, obrt za poslovno savjetovanje
Emanuel Stojanov završio je studij u Austriji i iskustvo stjecao u Kini i Londonu, kao menadžer za goste, ali je izbila epidemija koronavirusa i prvi sektor koji je stradao bila je industrija putovanja – ostao je bez posla u jednom poznatom zagrebačkom hotelu. Nakon gubitka posla cilj je bio slijedeći – ili će za godinu dana naći novi posao, ili će pokrenuti vlastiti biznis
Danas Emanuel ima konzultantsku tvrtku koja se bavi employer brandingom i teži ka promijeni odnosa između poslodavca i zaposlenika i potencijalnih kandidata te s druge strane razvija inovativan pristup pri selekcijskim postupcima i općenito izgradnji boljeg odnosa među zaposlenicima unutar tvrtke.
Gosti
Ivana Omerović je projekt i event managerica portala MojPosao sa više od 15 godina iskustva u medijima, marketingu, promocijama i komunikacijama. S vama će podijeliti zašto je i koliko zapravo važna interna komunikacija te na koji način pravilno komunicirati unutar vašeg tima.
Dario Marčac domaća je TikTok senzacija sa više od pola milijuna pratitelja, a njegov cilj je dokazati da TikTok nudi više od plesai akrobacija. Vodi mnoge profile hrvatskih tvrtki i svakoga dana dokazuje koliko je bitno aktivirati se na ovoj društvenoj mreži! Od Daria ćete saznati informacije iz prve ruke što je to potrebno da bi “rasturili” TikTok.
#PRIJAVITESE | inkubator@poduzetnickicentar-kzz.hr
Edukacija će se održati u prostorima Poslovno tehnološkog inkubatora KZŽ | Bobovje 52G | Krapina | dvorana D2
*NAPOMENA | Prilikom registracije na radionicu potrebno je predočiti EU digitalnu Covid potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o cijepljenju, preboljenju odnosno testiranju.