Potpora za očuvanje radnih mjesta (COVID-19 i područja pogođena potresom) – siječanj-veljača 2021.

Očuvanje radnih mjesta kod poslodavaca kojima je zbog posebne okolnosti uvjetovanih Koronavirusom (COVID -19) i posljedicama katastrofe uzrokovane potresom na području Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije, narušena gospodarska aktivnost.

Mjera siječanj-veljača za poslodavce u prihvatljivim djelatnostima i mikropoduzetnike kojima je poslovanje narušeno zbog COVID-19 okolnosti te za djelatnosti obuhvaćene Odlukama Stožera ili epidemiologa. Pad prihoda od 40% ili više, potpora od 2.000 do 4.000 kn po radniku.

Korisnici mjere su zaposlenici, a prijavitelji na mjeru su poslodavci.

Trajanje mjere → siječanj – veljača 2021.

Uvjeti:
• [NOVO] Uključuje poslodavce na potresom pogođenim područjima bez kriterija pada prihoda
• Poslodavci vezani uz poslodavce onemogućenog rada bez kriterija djelatnosti
• Ostvarivanje prava na nadoknadu fiksnih troškova
• Usporedba prihoda kroz kumulativ travanj-rujan 2020. prema travanj-rujan 2019. ili opcija usporedbe mjeseca za koji predajete zahtjev s mjesecom prethodne godine.
• Mikropoduzetnici bez obzira na djelatnost
• Iznos potpore ovisi o postotku pada prihoda/primitaka (40% ili više), od 2.000 do 4.000 kn po radniku
• Za radnike zaposlene zaključno s 31.12.2020 (ili 31.01.2021.)
• Poslodavci koji su izvršili prijavu u sustav HZMO-a do 30. studenog 2020.

Visina potpore
a) Iznos potpore je najviše do 4.000,00 kuna mjesečno po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu prema postotku pada prihoda/primitaka:
od 40,00% do 44,99% – 2.000,00 kn,
od 45,00% do 49,99% – 2.500,00 kn,
od 50,00% do 54,99% – 3.000,00 kn,
od 55,00% do 59,99% – 3.500,00 kn,
od 60% i više – 4.000,00 kn,

doprinos za mirovinsko osiguranje temeljem individualne kapitalizirane štednje, odnosno iznos obveze dodatnog doprinosa za mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje za staž osiguranja s povećanim trajanjem proporcionalno iznosu potpore.

b) Kod poslodavaca koji ne mogu obavljati djelatnost sukladno Odlukama Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave) ili Odlukom epidemiologa:

2.000,00 kuna po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu ukoliko je poslodavac Odlukom stožera ili Odlukom epidemiologa zatvoren od 1 do 14 dana,

4.000,00 kuna po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu ukoliko je poslodavac Odlukom stožera ili Odlukom epidemiologa zatvoren od 15 dana i nadalje,

doprinos za mirovinsko osiguranje temeljem individualne kapitalizirane štednje, odnosno iznos obveze dodatnog doprinosa za mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje za staž osiguranja s povećanim trajanjem proporcionalno iznosu potpore.

OSTVARIVANJE PRAVA NA NADOKNADU FIKSNIH TROŠKOVA

Poslodavci s područja na kojima je proglašena katastrofa uzrokovana potresom za područje Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije bez obzira na djelatnost i pad prometa i to u slučaju kada su zbog objektivnih razloga poslovno-proizvodi procesi bitno smanjeni ili onemogućeni:

• 4.000,00 kuna po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu.

Ciljane skupine poslodavaca

1. Poslodavci iz sektora:
• Poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo – samo biljna i stočarska proizvodnja, lovstvo i uslužne djelatnosti povezane s njima i ribarstvo
• Prijevoz i skladištenje –prijevoz putnika i to kopnom, zrakom i vodom, te zračni prijevoz robe
• Uslužne djelatnosti u vezi sa prijevozom
• Djelatnosti pružanja smještaja te pripreme i usluživanja hrane i pića
• Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti – samo djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup (leasing) i putničke agencije, organizatori putovanja (turoperatori) i ostale rezervacijske usluge te djelatnosti povezane s njima
• Umjetnost, zabava i rekreacija samo kreativne, umjetničke i zabavne djelatnosti, zabavne i rekreacijske djelatnosti i proizvodnja i prikazivanje filmova i video filmova, djelatnosti snimanja zvučnih zapisa i izdavanja glazbenih zapisa te distribucija istih
• Ostale uslužne djelatnosti – popravak računala i predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo i ostale osobne uslužne djelatnosti
• Organizatori kulturnih, poslovnih i sportskih događanja, organizatori sajmova i vjenčanja, te prateće djelatnosti poput tvrtki za najam opreme, audio i video snimanje, prodaju ulaznica, najam dvorana te ostale tvrtke koje većinu svojih prihoda ostvaruju od događanja i javnih okupljanja
• Prevoditeljske djelatnosti i usluge tumača
• Izdavačka djelatnost – izdavanje knjiga, periodičnih publikacija i ostale izdavačke djelatnosti

2.
• Svi poslodavci neovisno o djelatnosti koji ne mogu obavljati djelatnost sukladno Odlukama Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave), te koji su zatvoreni odlukom epidemiologa.
• Poslodavci kojima je na bilo koji način ograničen rad Odlukama Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave) ili su poslovno povezani kao dobavljači s poslodavcima koji su zatvoreni Odlukom stožera

3.
• Poslodavci koji zapošljavaju manje od 10 zaposlenih (mikropoduzetnici) bez obzira na djelatnost

4.
• Poslodavci s područja na kojima je proglašena katastrofa uzrokovana potresom za područje Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije bez obzira na djelatnost i pad prometa i to u slučaju kada su zbog objektivnih razloga poslovno-proizvodi procesi bitno smanjeni ili onemogućeni. Objektivni razlozi jesu: nastale znatne štete uzrokovane potresom na poslovnim ili proizvodnim pogonima i/ili nemogućnosti dolaska radnika na posao temeljem čega se ne može uspostaviti normalno poslovanje odnosno proizvodnja.

Prihvatljivi poslodavci: trgovačka društva, obrti, OPG i fizičke osobe koje obavljaju samostalnu djelatnost i koji su osigurani po toj osnovi i ostali poslovni subjekti koji obavljaju djelatnost u prihvatljivim sektorima i po toj osnovi obveznici su poreza na dobit.

Način odabira korisnika
Za zahtjeve za dodjelu potpore zaprimljene od 26. siječnja 2021. godine do zaključno 25. veljače 2021. godine odobravat će se isplata mjesečnih troškova plaće za siječanj i veljaču 2021. godine.

Za zahtjeve za dodjelu potpore zaprimljene od 26. veljače 2021. godine do zaključno 25. ožujka 2021. godine odobravat će se isplata mjesečnih troškova plaće za veljaču 2021. godine.

Važno:
• Za radnike zaposlene nakon 31. prosinca 2020.godine bez obzira na razlog zapošljavanja ne može se odobriti potpora za mjesec siječanj 2021. godine, a za radnike zaposlene nakon 31. siječnja 2021. godine ne može se odobriti potpora za mjesec veljaču 2021. godine.
• Svi poslodavci koji su registrirali djelatnost i izvršili prijavu u sustav osiguranika HZMO – a do 30.11.2020. godine mogu koristiti mjeru.
• Poslodavci koji obavljaju djelatnost sezonskog karaktera, bez obzira na oblik registracije poslovnog subjekta, mogu koristiti potporu uz uvjet da su registrirali djelatnosti i izvršili prijavu u sustav osiguranika HZMO-a do dana 30.11.2020.g., te da su u trenutku predaje zahtjeva u aktivnom statusu.
• U potporu ulaze radnici koje je poslodavac naveo u trenutku podnošenja zahtjeva.
• Poslodavci koji nisu isplatili utvrđenu ili propisanu plaću prema ugovoru o radu, pravilniku o radu, kolektivnom ugovoru ili posebnom propisu za sve mjesece koji prethodi mjesecu za koji se traži potpora ne mogu koristiti mjeru.
• Osobe koje obavljaju domaću radinost prema Zakonu o obrtu (NN 143/13, 127/19, 41/20), ako nisu obvezno osigurane po drugoj osnovi ili ako nisu korisnici mirovine mogu koristiti mjeru.
• Osobe koje u okviru kulturnog i kreativnog sektora obavljaju djelatnost samostalno i koji uplaćuju doprinose obveznih osiguranja (mirovinsko i zdravstveno) prema iznosima za uplatu doprinosa obveznih osiguranja koje mu odredi Porezna uprava.
• Umjetničke organizacije registrirane sukladno Zakonu (NN 43/96, 44/96), upisane u registar umjetničkih organizacija kod Ministarstva kulture mogu predati zahtjev za očuvanje radnih mjesta samo za poslove u kojima ostvaruju vlastite prihode prema dvojnom računovodstvu.
• Tvrtke u stečaju mogu koristiti ovu mjeru ukoliko su poslovno aktivne, imaju zaposlene i podmiruju svoje obveze.

Kriteriji

Poslodavci trebaju dokazati da su u razdoblju od 01.04.2020. godine do 30.9.2020. godine imali pad prihoda/primitaka u odnosu na isto razdoblje 2019. godine i to temeljem predaje PDV obrasca za spomenute mjesece. Tromjesečni obveznici PDV-a dokazuju pad prihoda/primitaka kumulativno za drugo i treće tromjesečje 2020. godine, u odnosu na isto razdoblje 2019. godine.
ili
trebaju dokazati da su u siječnju 2021. godine imali pad prihoda/primitaka u odnosu na siječanj 2020. godine i to temeljem predaje PDV obrasca za siječanj 2021. godine i siječanj 2020. godine Poreznoj upravi ukoliko traže potporu za siječanj, odnosno dokazati da su u mjesecu za koji traže potporu imali pad prihoda/primitaka u odnosu na isti mjesec 2020. godine i to temeljem predaje PDV obrasca za spomenute mjesece.

Ako poslodavac posluje kraće od 12 mjeseci treba dokazati pad prihoda/primitaka u mjesecu za koji traže potporu u odnosu na prosinac 2020. godine temeljem predaje tablice pada prihoda/primitaka za odnosni mjesec i prosinac 2020. godine.

Ako je poslodavac osnovan nakon 01.07.2019. godine i posluje duže od godinu dana treba dokazati da je u siječnju 2021. godine imao pad prihoda/primitaka u odnosu na siječanj 2020. godine i to temeljem predaje PDV obrasca za siječanj 2021. godine i siječanj 2020. godine Poreznoj upravi ukoliko traži potporu za siječanj, odnosno dokazati da je u mjesecu za koji traži potporu imao pad prihoda/primitaka u odnosu na isti mjesec 2020.g. i to temeljem predaje PDV obrasca za spomenute mjesece. Ako je poslodavac osnovan nakon 01.07.2019. godine i posluje duže od godinu dana, a tromjesečni je obveznik PDV-a, treba dokazati pad prihoda/primitaka iz četvrtog tromjesečja 2020. godine u odnosu na četvrto tromjesečje 2019. godine.

Poduzetnici koji nisu u sustavu PDV-a ili nisu u sustavu PDV-a u usporedivim razdobljima dokazuju pad prihoda/primitaka na temelju tablice pada prihoda/primitaka. U navedenim slučajevima poduzetnici su dužni dostaviti izvod iz knjige primitaka i izdataka ili bruto bilancu za odnosna razdoblja.

Predaja zahtjeva isključivo on line

Zahtjev se predaje putem on line aplikacije na web adresi mjera-orm.hzz.hr sukladno dostupnim uputama. Zavod ne preuzima odgovornost za podnošenje zahtjeva na neispravan način i izvan propisanog roka.

Isplate sredstava vrše se do zadnjeg dana u mjesecu za prethodni mjesec, a najkasnije po dostavi dokaza o isplaćenoj plaći, PDV obrasca ili drugih zakonskih dokumenata.

Kako se pripremiti da čim jednostavnije predate zahtjev za siječanj-veljaču potraži ovdje.

Podijeli objavu na društvenim mrežama

DVORANA: Namještaj, konferencijski stol za 15 ljudi, širokopojasni Internet, telefonski priključak

Zona 9 / Poslovna zona

Bedekovčina

OPĆINA/GRAD
Općina Bedekovčina

POVRŠINA ZONE
451.643 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
204.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
20 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
-/autocesta A2, 10 km/morska luka – Rijeka, 190 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 64 km

Zona 21 / Poduzetnička zona

Pešćeno

OPĆINA/GRAD
Općina Konjšćina

POVRŠINA ZONE
110.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA 

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno – uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 29 km/morska luka – Rijeka, 217 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 49 km

Zona 20 / Poduzetnička zona

Mala Lasača

OPĆINA/GRAD
Općina Konjšćina

POVRŠINA ZONE
164.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 29 km/morska luka – Rijeka, 217 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 49 km 

Zona 19 / Poduzetnička zona

Jertovec

OPĆINA/GRAD
Općina Konjšćina

POVRŠINA ZONE
200.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 29 km/morska luka – Rijeka, 217 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 49 km 

Zona 18 / Poslovna zona

Veliko Trgovišće

OPĆINA/GRAD
Općina Veliko Trgovišće

POVRŠINA ZONE
1.097.034 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
567.707 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,6

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
15 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 0.6 km/morska luka – Rijeka, 186 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 52 km 

Zona 17 / Zona malog

gospodarstva "LUG" Sveti Križ Začretje

OPĆINA/GRAD
Općina Sveti Križ Začretje

POVRŠINA ZONE
1.185.794 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
735.406 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,7

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0 km /autocesta A2, 2 km/morska luka – Rijeka, 196 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 62 km 

Zona 16 / Poslovna zona

Strmec Stubički

OPĆINA/GRAD
Općina Stubičke Toplice

POVRŠINA ZONE

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 7.5 km/morska luka – Rijeka, 193 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 58km

Zona 15 / Poslovna zona

Stubaki

OPĆINA/GRAD
Općina Stubičke Toplice

POVRŠINA ZONE
21.345 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
18.764 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,4

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
13 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja- ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, u izgradnji/autocesta A2, 3 km/morska luka – Rijeka, 189 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 57 km 

Zona 14 / Poslovna zona

Razvor

OPĆINA/GRAD
Općina Kumrovec

POVRŠINA ZONE
239.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
85.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,4

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
8 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 20 km/morska luka – Rijeka, 206 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 72 km 

Zona 13 / Poslovna zona

jugo-zapad Zlatar Bistrica

OPĆINA/GRAD
Općina Zlatar Bistrica

POVRŠINA ZONE
265.116 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
40.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,5

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
11 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 20 km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 58 km

Zona 12 / Poslovna zona

Jarek Habekov

OPĆINA/GRAD
Općina Hrašćina

POVRŠINA ZONE
32.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
12.707 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
ne

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 6 km/morska luka – Rijeka, 218 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 69 km 

Zona 11 / Poslovna zona

Kraljevec na Sutli

OPĆINA/GRAD
Općina Kraljevec na Sutli

POVRŠINA ZONE
360.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
360.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,35

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,7

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
8,5 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
ne

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja – ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta-potrebno izraditi/autocesta A2, 20 km/morska luka – Rijeka, 195 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 55 km

Zona 10 / Zona malog

gospodarstva Drajža

OPĆINA/GRAD
Općina Hum na Sutli

POVRŠINA ZONE
436.500 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
210.800 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
11,5 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja – ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 13 km/morska luka – Rijeka, 225 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 83km 

Zona 8 / Poslovna zona

Gornja Stubica

OPĆINA/GRAD
Općina Gornja Stubica

POVRŠINA ZONE
80.291 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12,5

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 16.8 km/morska luka – Rijeka, 199 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 39 km 

Zona 3 / Poslovna zona

Gotalovec

OPĆINA/GRAD
Općina Budinšćina

POVRŠINA ZONE
193.000 m² 

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST
ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 42 km/morska luka – Rijeka, 231 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 64km

Zona 7 / Radna zona

Mokrice

OPĆINA/GRAD
Grad Oroslavje

POVRŠINA ZONE
120.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
Da

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 0.2 km/morska luka – Rijeka, 184 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 50 km

Zona 6 / Poslovna zona

Lepoglavec

OPĆINA/GRAD
Grad Klanjec

POVRŠINA ZONE
30.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
30.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
1,2

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,5

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
7 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
Da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.2 km/autocesta A2, 17 km/morska luka – Rijeka, 199 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 65 km 

Zona 5 / Poslovna zona

Pregrada

OPĆINA/GRAD
Grad Pregrada

POVRŠINA ZONE
603.135 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
405.803 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,3 – 0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
nije određen

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
11,5 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 25 km/morska luka – Rijeka, 205 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 71 km

Zona 4 / Poslovna zona

Zabok

OPĆINA/GRAD
Grad Zabok

POVRŠINA ZONE
1.706.200 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
1.214.200 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
20 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 1km/morska luka – Rijeka, 168 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 51 km 

Zona 3 / Zona malog

gospodarstva Krapina

OPĆINA/GRAD
Grad Krapina

POVRŠINA ZONE
51.783 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
1.707 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja- ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, potrebno izgraditi/autocesta A2, 1km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 68 km

Zona 2 / Poduzetnička zona

Krapina Nova Zapad

OPĆINA/GRAD
Grad Krapina

POVRŠINA ZONE
475.613 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
234.781 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5
DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 1km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 68 km 

Zona 1 / Poduzetnička zona

Krapina Nova Jug

OPĆINA/GRAD
Grad Krapina

POVRŠINA ZONE
433.878 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
254.893 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1,5

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, potrebno izgraditi/autocesta A2, 2km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 68 km

Imate ideju? Na pravom ste mjestu. Put do odobrenja EU projekta radimo u suradnji s Vama.

Razgovaramo, izrađujemo poslovne planove i investicijske studije te zajedničkim snagama pronalazimo najbrži mogući put do ostvarenja vašeg cilja.

EU fondovi su novac europskih građana koji se sukladno određenim pravilima i procedurama, dodjeljuju raznim korisnicima za provedbu projekata u cilju postizanja ciljeva javnih politika EU. Zašto ih ne biste iskoristili za svoje poslovanje?

Naši stručnjaci prilagođavaju vašu ideju natječajnoj dokumentaciji u cilju ostvarivanja maksimalnog broja bodova. Kada je projekt kvalitetno razrađen, velika je mogućnost pozitivne ocjene koja nam je svima glavni cilj. Zahvaljujući velikom iskustvu koje imamo, uštedit ćete svoje vrijeme i novac, jer vam svoje stečeno znanje i iskustvo prenosimo odmah.

Kada je projekt odobren, odabirete savjetnika za provedbu koji zajedno s vama, rame uz rame, vašu ideju vodi ravno do realizacije i podržava vas čak i u najtežim poslovnim izazovima.

Paket full time desk

625,00 kn mjesečno
  • Korištenje ureda bez ograničenja
  • Sati mentorstva
  • Popust na događaje
  • Popust na ostale prostore
  • Višenamjenska dvorana
  • Dodatni popusti

Paket team office

  • Cijena i sadržaj paketa prema ponudi

Paket full time office

179,19€ mjesečno
  • Korištenje ureda bez ograničenja
  • 30% popusta na edukacijske događaje
  • 30% popusta na najam višenamjenske dvorane
  • Do 2 h/mjesečno korištenje višenamjenske dvorane bez naknade

Dodatni popusti
10% na 6 mj
15% na 12 mj

*Cijene su izražene bez PDV-a

Virtual office uz registraciju poslovne adrese

13,27€ mjesečno
  • Usluga poslovne registracije na adresi Poslovno tehnološkog inkubatora
  • Korištenje fizičkog poštanskog pretinca
  • Zaprimanje, pakiranje i preusmjeravanje pošte

*Cijene su izražene bez PDV-a

Paket basic office

99,54€ mjesečno
  • Korištenje slobodnog radnog stola i interneta na mjesečnoj bazi bez ograničenja
  • 20% popusta na korištenje višenamjenske dvorane
  • 20% na edukacijske događaje

Dodatni popusti 
10% na 12 mj

*Cijene su izražene bez PDV-a

Zona 22 / Poslovna zona

Poznanovec

OPĆINA/GRAD
Općina Bedekovčina

POVRŠINA ZONE
135.486 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
110.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
20 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja-ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 14 km/morska luka – Rijeka, 198 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 64km 

Zona 24 / Poslovna zona

Marija Bistrica 1

OPĆINA/GRAD 
Općina Marija Bistrica

POVRŠINA ZONE 

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 22 km/morska luka – Rijeka, 208 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 36km

LABORATORIJ: 3D printer i pripadajući dijelovi, GP3 Eye tracker

OPREMA I STROJEVI : Oprema za foto i videoprodukciju, stroj za kopiranje i skeniranje, telefon

DVORANA: Namještaj, širokopojasni pristup internetu, računalo, projektor

Nikola Drašković

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

LABORATORIJ: simulator za zavarivanje Soldamatic, softver za 3D modeliranje, softver za povratno inženjerstvo, softver za simulaciju lijevanja, SMT linija, IoT oprema

OPREMA I STROJEVI : Radni stolovi, 3D printer za metal EOS M290, 3D printer za plastiku Stratasys F900, 3D optički skener ATOS 5 12M XL

DVORANA: Radni stolovi, IoT oprema

OPREMA I STROJEVI : Radni stolovi i stolice, prijenosna računala, pisač/skener, 3D printer, ploter

DVORANA: Multifunkcionalni ekran/videozid, PC, sustav za simultano prevođenje, mogućnost live streama putem 2 kamere, flipchart, mikrofoni, mobilni pult (govornica) i stol, konferencijske stolice

LABORATORIJ: Motion Capture studio, fotogrametrijski studio, video studio, glazbeni studio

OPREMA I STROJEVI : Stolovi, računala, pisači,3D printer, projektor, kopirni stroj, strojevi virtualni stvarnosti

DVORANA: Stolovi, računala, pisači

OPREMA I STROJEVI : Namještaj, širokopojasni pristup internetu i telefonski priključak (VoIP komunikacijski sustav)

DVORANA: Namještaj, širokopojasni pristup internetu i telefonski priključak (VoIP komunikacijski sustav)

OPREMA I STROJEVI : Radna jedinica, namještaj, širokopojasni Internet, telefonski priključak

DVORANA: Radna jedinica, namještaj, širokopojasni Internet, videokonferencijski sustav, prezentacijska oprema, audio sustav

OPREMA I STROJEVI : Radna jedinica s priključcima i širokopojasnim internetom, mogućnost ustupanja računalne opreme

DVORANA: Stolovi, stolice, projektor, tv, laptop (7), širokopojasni Internet

OPREMA I STROJEVI : Namještaj, širokopojasni pristup internetu i telefonski priključak (VoIP komunikacijski sustav)

DVORANA: Namještaj, oprema, pristup internetu

OPREMA I STROJEVI : Namještaj, računala, zajednički pisač i skener, 3D printer i skener, pristup Centru za robotiku s CNC glodalicom i tokarilicom

DVORANA: Konferencijska oprema, pametna ploča, računalo, razglas

Robert Markuš

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Paul Stubbs

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Mislav Ante Omazić

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

TECH BOOST PROGRAM

OPIS PROJEKTA:

TECH BOOST PROGRAM je dizajniran kako bi se ubrzao razvoj tehnoloških startupova u početnoj fazi investicije te ih pripremio za investicije. Program pokriva širok spektar vertikala i industrija, a istovremeno daje prioritet poduzetnicima, a predstavlja partnerstvo vodećeg europskog B2B startup akceleratora s odabranim regionalnim akceleratorima pod vodstvom Akademije za poduzetništvo Europskog fonda za Jugoistočnu Europu (EFSE).

PARTNERI:

Efse entrepreneurship academy | Startup Wise Guys | Poduzetnički centar krapinsko-zagorske županije

OPIS PROGRAMA:

Program traje osam tjedana, počevši od sredine rujna 2020. Namijenjen je poduzetnicima početnicima koji još nikada nisu imali svoj startup, ali i iskusnim tehnološkim poduzetnicima. Deset odabranih startupa će besplatno za svoj tim dobiti online i offline mentorstvo i edukaciju, te će u tom vremenu raditi na svom proizvodu. Svaki od osam tjedana pokriva različite teme iz startup svijeta, poput uvoda u startup svijet, pitchanja i prezentiranja, prodaje, marketinga, investicija i osnivanja/upravljanja tvrtkom. Osim lokalnih mentora iz mreže Poduzetničkog centra Krapinsko-zagorske županije u WBAF Hrvatska, sa startupima će raditi i europski mentori iz poznatog europskog startup akceleratora Startup Wise Guys.

Program predakceleratora namijenjen je earyl-stage startupovima te razvojnim timovima koji su spremni posvetiti svoje vrijeme razvoju svoje tvrtke te se izboriti za regionalni i međunarodni uspjeh. U idealnom slučaju, startup bi trebao biti u ranoj fazi razvoja MVP-a ili imati nacrt MVP-a. Zainteresirani startupovi trebaju ispuniti prijavni obrazac OVDJE. Prijavni obrazac koristiti će se za finalni odabir 10 startupova koji će se uključiti u program.

Program u Hrvatskoj podržavaju Fil Rouge Capital – Capital for the Bold i Hrvatska udruga poslodavaca.“

Branka Topolovec

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Manuela Šola

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Marijana Šarolić Robić

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Ivana Šoljan

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Majda Tafa Vlahović

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Ivo Špigel

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Igor Škrgatić

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Goran Deak

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Boris Antunović

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Business POINT Zagorje

CILJ PROJEKTA

Poduzetnički centar Krapinsko-zagorske županije d.o.o. kao potporna poduzetnička institucija pruža visokokvalitetne usluge za MSP-ove čime omogućava održiv razvoj poduzetničkog sektora Krapinsko-zagorske županije te jača konkurentnost gospodarstva.

Cilj projekta je postojeće poduzetnike, poduzetnike
početnike i potencijalne buduće poduzetnike, kroz različite kanale upoznati i savjetovati kako riješiti otvorenja pitanja poslovanja poslovno planiranje, financijski aspekt poslovanja, investiranje i izvori financiranja te povezivanje, te osiguravanje potpore osnivanju novih poduzeća, olakšavanju poslovanja aktivnih poduzeća i jačanju institucija koje pružaju potporu poduzetnicima kako bi se doprinijelo stvaranju povoljnijeg okruženja za rast i razvoj poduzetništva na području RH.

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 01.03.2020. – 01.09.2021

Ukupna vrijednost projekta: 799.697,50 HRK

EU sufinanciranje: 599.769,04 HRK

REZULTATI PROJEKTA

> 350 POLAZNIKA EDUKACIJA
I MEET-UPOVA

> 16 ODRŽANIH INFORMATIVNIH
RADIONICA

> 75 NOVIH PODUZEĆA PRIMILO
USLUGE INFORMIRANJA I
POVEZIVANJA

> 11 ODRŽANIH DOGAĐANJA
VEZANIH UZ POVEZIVANJE
SUBJEKATA SA POTPORNIM
SUBJEKTIMA

> 160 PODUZEĆA PRIMILO
USLUGE INFORMIRANJA
I POVEZIVANJA

POBOLJŠANJE POSLOVNE KONKURENTNOSTI PUTEM ELEKTRONIČKOG POSLOVANJA (e-BUSINESS), faza II

UKUPNA VRIJEDNOST: 570.842,51 HRK

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 12.01.2017. – 12.01.2019.

OPIS PROJEKTA

Nositelj projekta je Poduzetnički centar Krapinsko-zagorske županije, poduzetničko- potporna institucija u Krapinsko-zagorskoj županiji koja je usmjerena na identifikaciju razvojnih prilika, pripremu i provođenje projekata i razvojnih programa te promidžbu Krapinsko-zagorske županije.

Investicija koju tvrtka planira u narednom kratkoročnom razdoblju odnosi se na:

– korištenje informatičke opreme za potrebe poslovanja i provedbu radionica

– organizaciju radionica namijenjenih e-poslovanju i e-trgovanju te

– dodjelu potpora male vrijednosti poduzetnicima za korištenje informatičke opreme i sudjelovanje na radionicama

REZULTATI PROJEKTA

Svrha projekta direktno doprinosi traženim rezultatima natječaja „Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja (e-BUSINESS), faza II“ i to ostvarenjem zadanih rezultata projekta:

– održano minimalno 9 radionica namijenjenih subjektima malog gospodarstva

– dodijeljene potpore male vrijednosti u ukupnoj vrijednosti 570.842,51 kn

Poslovno-tehnološki inkubator Krapinsko-zagorske županije

Projekt Poslovno-tehnološki inkubator Krapinsko-zagorske županije podrazumijeva uspostavu integriranog sustava (središta stručne, savjetodavne i mentorske pomoći) za potporu rasta i razvoja poduzetništva, potencijalnih i postojećih poduzetnika. Projekt će rezultirati izgradnjom objekta Poslovno-tehnološkog inkubatora Krapinsko-zagorske županije s 13 inkubacijskih prostora, višenamjenskom dvoranom te edukacijsko-tehnološkim prostorom i inovativnim laboratorijem, ali i razvojem virtualnog inkubatora kao virtualne poduzetničke mreže.Ciljevi projekta.

CILJEVI PROJEKTA:

– jačanje konkurentnosti i razvoj tehnološki usmjerenih i na znanju temeljenih malih i srednjih poduzetnika

– rast i razvoj sektora malog gospodarstva

– podizanje razine poduzetničkog znanja

– Iskaznica projekta

NOSITELJ PROJEKTA: Krapinsko-zagorska županija

PARTNERI PROJEKTA: Poduzetnički centar KZŽ | Grad Krapina | REGEA

UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA: 29.623.436,17 kn 

BESPOVRATNA SREDSTVA: 19.986.095,43 kn 

SREDSTVA PRIJAVITELJA: 9.637.340,74 kn

RAZDOBLJE PROVEDBE: 37 mjeseci (01.09.2017. do 01.10.2020.)

AKTIVNOSTI:

– Izgradnja poslovno tehnološkog inkubatora

– Opremanje poslovno tehnološkog inkubatora

– Uspostava virtualnog inkubatora

– Promidžba i vidljivost

– Upravljanje projektom i administracija

Projekt Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014 – 2020“, Prioritetnom osi 3. Poslovna konkurentnost, Investicijskim prioritetom 3a „Promicanje poduzetništva, posebno olakšavajući ekonomsko iskorištavanje novih ideja i poticanje stvaranja novih poduzeća uključujući putem poslovnih inkubatora“ Specifičnim ciljem 3a2 „Omogućavanje povoljnog okruženja za osnivanje i razvoj poduzeća“.

Podrži održivi razvoj poduzetništva Krapinsko-zagorske županije

CILJ PROJEKTA

Postizanje održivog razvoja poduzetničkog sektora Krapinsko-zagorske
županije te jačanje konkurentnosti gospodarstva, kroz organizaciju grupnih
i individualnih konzultacija u cilju olakšanog pristupa poslovnim znanjima i
vještinama, partnerima i informacijama ključnim za njihov rast i razvoj.

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 01.06.2018. – 01.12.2019.

Ukupna vrijednost projekta: 717.700,16 HRK

EU sufinanciranje: 600.000,00 HRK

REZULTATI PROJEKTA

Svrha projekta direktno doprinosi traženim rezultatima Poziva „Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI) i to ostvarenjem zadanih rezultata projekta:

– povećanje broja poduzeća koja primaju potporu

– povećanje broja novih poduzeća koja primaju potporu

– povećanje broja korisnika novih usluga

– povećanje broja poduzetnika početnika koji će koristiti nove usluge

– povećanje broja postojećih poduzetnika koji će koristiti nove usluge

– povećanje broja poduzetnika- žena koje koriste nove usluge

Paket periodic office

10,62€ dnevno
  • korištenje slobodnog radnog stola i interneta
  • Popust 10% na korištenje višenamjenske dvorane
  • Popust 10% na edukacijske događaje

*Cijene su izražene bez PDV-a