Financiranje putem Hrvatske banke za obnovu i razvoj (HBOR) putem Nacionalnog plana za oporavak i otpornost (NPOO)

Blog pripremila: Silvija Konjić

Na tržištu postoji velik broj mogućnosti za financiranje poduzetničkih poduhvata te se u smislu kreditiranja poduzetnici u Republici Hrvatskoj najčešće okreću poslovnim bankama. Posljednjih godina sve popularniji postaju i krediti i jamstva HAMAG BICRO-a, ali i Hrvatske banke za obnovu i razvoj (HBOR-a). Upravo financiranje investicija te pronalazak kapitala, često je velik izazov za poduzetnike, a ovim putem cilj nam je približiti nove financijske instrumente iz NPOO-a, akoji su dostupni poduzetnicima u sklopu programa Hrvatske banke za obnovu i razvoj.

Kako bi se u potpunosti prikazale navedene mogućnosti bitno je shvatiti ulogu Hrvatske banke za obnovu i razvoj; odnosno što je HBOR i kako doprinosi gospodarstvu te shvatiti kontekst programa u smislu inicijativa Europske unije.

Stoga krenimo redom…

Hrvatska banka za obnovu i razvoj je razvojna i izvozna banka te izvozno-kreditna agencija Republike Hrvatske čija je osnovna zadaća poticanje razvitka hrvatskog gospodarstva. Kako bi prikazao suštinu svog poslovanja, HBOR svoju ulogu često predstavlja kao „most“ između poduzetničkih ideja i njihovog ostvarenja s ciljem osnaživanja konkurentnosti hrvatskog gospodarstva. Pružanjem mogućnosti ugovaranja financijskih instrumenata koji su često povoljniji nego oni na tržištu, uloga HBOR-a je svakako omogućiti poduzetnicima olakšano financiranje, razvoj investicija te posljedično povoljno djelovati i na gospodarstvo u cjelini. Pri stvaranju programa financiranja za poduzetnike, HBOR treba voditi i organizirati programe i instrumente financiranja sukladno kontekstu situacije koja vlada na tržištu. Da bi se shvatilo kako se formiraju određeni kreditni programi i linije važno je pratiti i pravne i regulatorne kontekste, ali često i razumjeti trendove u svjetskim kretanjima. Kao pozadinu najnovijih programa HBOR- a, bitno je stoga i razumjeti kontekst politike Europske unije odnosno zelene i digitalne trendove koji se očekuju u budućnosti.

Kako nesigurnosti na tržištu vladaju još od početka pandemije virusa Covid-19, Europska komisija pokrenula je inicijativu „Next generation Eu“ te počela s provedbom Mehanizma za oporavak i otpornost. U tom pogledu Republici Hrvatskoj dodijeljeno je 6,3 milijarde eura za daljnju alokaciju programa koji nije izravno usmjeren na umanjenje posljedica Covid -19 krize, već oporavak nakon pandemije COVID-19 („aftermath of COVID-19 crisis“) i to s posebnim naglaskom na poticanje zelene i digitalne tranzicije gospodarstva.

Upravo u sklopu inicijative Europske komisije djeluje i Hrvatska banka za obnovu i razvoj koja poduzetnicima pruža različite financijske instrumente i u okviru Nacionalnog plana za oporavak i otpornost (NPOO).

U svrhu stvaranja što konkurentnijih financijskih instrumenata za poduzetnike HBOR si je zadao nekoliko ciljeva vezano uz NPOO, a to su redom:

-Potaknuti investicije privatnog i javnog sektora

-Osigurati podršku subjektima u različitim fazama životnog ciklusa poduzeća

-Potaknuti zelenu i digitalnu tranziciju gospodarstva RH

-Potaknuti aktivnosti financijskog sektora (banke, leasing PE i VC fondovi) – „crowding in private sector“

Navedene ciljeve HBOR namjerava ostvariti putem različitih programa za financiranje koje dijeli na 4 stupa:

Kreditni programi i garancije

-Osiguranje izvoza

-Equity

-Ostali poslovi u ime i za račun RH

Kako bismo prikazali trenutne mogućnosti financiranja i buduće trendove i zahtjeve prema poduzetnicima koji će se javljati prilikom zahtjeva za financiranje, ovim putem koncentrirati ćemo se na program financiranja HBOR-a koji se odnosi na financiranja putem NPOO-a. Dakle, uz dosadašnje dostupne programe kreditiranja koji su se odnosili na kreditiranje poduzetništva mladih, žena i početnika, investicija privatnog sektora, EU projekata, obrtnih sredstava i slično, HBOR je pripremio dodatne financijske instrumente upravo kao odgovor na gore navedene inicijative Europske unije. Navedene instrumente ćemo dalje dodatno obrazložiti.

NPOO financijski instrumenti HBOR-a:

1.Financijski instrument izravnih kredita HBOR-a

Ovaj financijski instrument prvenstveno je namijenjen poduzetnicima početnicima, mladim poduzetnicima i ženama poduzetnicama, te malim i srednjim poduzećima na posebnim područjima (potpomognuta područja, otoci i slično). Prvenstveno je investicijske naravi te su njegova namjena nova ulaganja, iako dozvoljava mogućnost financiranja obrtnih sredstava do 30% iznosa kredita.  Kredit se izvodi izravno s Hrvatskom bankom za obnovu i razvoj te ne postoji mogućnost suradnje preko poslovne banke. U nastavku se daju neki od najznačajnijih uvjeta ovog financijskog instrumenta.

Iznos kredita
Od 100.000 EUR do 1 mil. EUR (500.000 EUR ) za početnike
Do 85% ukupne investicije
Kamatne stope
0,4% – za investicije u zelenu i digitalnu tranziciju poduzeća
0,8% za ostale investicije u konkurentnost i otpornost

2.Financijski instrumenti subvencije kamata iz NPOO-a

Ovaj financijski instrument namijenjen je mikro, malim i srednjim subjektima, ali i subjektima srednje tržišne kapitalizacije te velikim subjektima i subjektima javnog sektora. Jednako kao i prethodni, i ovaj instrument je prvenstveno investicijski instrument s mogućnošću korištenja za obrtna sredstva do 30% iznosa kredita. Cilj ovog financijskog instrumenta prvenstveno se svodi na umanjenja odnosno subvencije kamatnih stopa i to kako slijedi:

  • Subvencioniranje 75% k.s. na za investicije u zelenu i digitalnu tranziciju poduzeća
  • Subvencioniranje 65% k.s. na investicije na slabije razvijenim područjima
  • Subvencioniranje 50% k.s. za ostale investicije u konkurentnost i otpornost

Navedeni financijski instrument može se provoditi izravno s HBOR-om, ali postoji i mogućnost provedbe instrumenta u suradnji s financijskim institucijama – bankama i leasing društvima.

3.Financijski instrument „Umbrella“ jamstvo

HBOR svojim korisnicima često osigurava i jamstva, a konkretno krajnji potencijalni korisnici ovog jamstva su subjekti s 250 i više zaposlenih (Midcap i Large). Namjena ovog jamstva je podrška novim investicijama kao i mogućnost jamstva za obrtna sredstva do 30% iznosa kredita. Jamstvo obuhvaća glavnicu kredita i to do:

  • 80% za posebne ciljne skupine (posebna područja RH, zelena tranzicija, digitalna tranzicija, RDI)
  • 70%  za ostale poduzetnike

Jamstvo je dostupno za kredite s rokom otplate do 14 godina uključujući poček, odnosno do 17 godina za sektor turizma i posebne ciljne skupine.

Navedeni programi svakako će se dodatno dopunjavati od strane HBOR-a i prilagođavati novim uvjetima pa je bitno uvijek pratiti moguće izmjene i promijene na tržištu.

Međutim, bitno je napomenuti kao su upravo poduzetnici ti koji najbolje poznaju situaciju na tržištu i koji se prilagođavaju i rade u različitim često nepovoljnim i kriznim uvjetima. Stoga je u skladu s kontekstom tržišta, svakom poduzetniku bitno da prilagodi svoja očekivanja i mogućnosti i prilikom odabira izvora financiranja. U ovom blogu prikazani su tek instrumenti HBOR-a koji su usklađeni sa očekivanjima Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, odnosno inicijativom Europske unije te su prilagođeni jačanju otpornosti na nesigurnom tržištu. Kako postoje još mnogi različiti financijski instrumenti, svaki poduzetnik sukladno svojem poslovanju treba odabrati optimalan instrument za svoju investiciju, a ako i nakon prikaza trendova u financiranju Hrvatske banke za obnovu i razvoj i dalje postoje nedoumice, tu je naravno tim Poduzetničkog centra kojem se uvijek možete obratiti s pitanjima.

Podijeli objavu na društvenim mrežama

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Zona 6 / Poslovna zona

Lepoglavec

OPĆINA/GRAD
Grad Klanjec

POVRŠINA ZONE
30.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
30.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
1,2

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,5

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
7 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
Da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.2 km/autocesta A2, 17 km/morska luka – Rijeka, 199 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 65 km 

Zona 15 / Poslovna zona

Stubaki

OPĆINA/GRAD
Općina Stubičke Toplice

POVRŠINA ZONE
21.345 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
18.764 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,4

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
13 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja- ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, u izgradnji/autocesta A2, 3 km/morska luka – Rijeka, 189 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 57 km 

Zona 14 / Poslovna zona

Razvor

OPĆINA/GRAD
Općina Kumrovec

POVRŠINA ZONE
239.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
85.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,4

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
8 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 20 km/morska luka – Rijeka, 206 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 72 km 

Zona 13 / Poslovna zona

jugo-zapad Zlatar Bistrica

OPĆINA/GRAD
Općina Zlatar Bistrica

POVRŠINA ZONE
265.116 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
40.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,5

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
11 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 20 km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 58 km

Zona 12 / Poslovna zona

Jarek Habekov

OPĆINA/GRAD
Općina Hrašćina

POVRŠINA ZONE
32.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
12.707 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
ne

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 6 km/morska luka – Rijeka, 218 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 69 km 

Zona 11 / Poslovna zona

Kraljevec na Sutli

OPĆINA/GRAD
Općina Kraljevec na Sutli

POVRŠINA ZONE
360.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
360.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,35

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,7

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
8,5 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
ne

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja – ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta-potrebno izraditi/autocesta A2, 20 km/morska luka – Rijeka, 195 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 55 km

Zona 10 / Zona malog

gospodarstva Drajža

OPĆINA/GRAD
Općina Hum na Sutli

POVRŠINA ZONE
436.500 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
210.800 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
11,5 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja – ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 13 km/morska luka – Rijeka, 225 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 83km 

Zona 9 / Poslovna zona

Bedekovčina

OPĆINA/GRAD
Općina Bedekovčina

POVRŠINA ZONE
451.643 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
204.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
20 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
-/autocesta A2, 10 km/morska luka – Rijeka, 190 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 64 km

Zona 8 / Poslovna zona

Gornja Stubica

OPĆINA/GRAD
Općina Gornja Stubica

POVRŠINA ZONE
80.291 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12,5

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 16.8 km/morska luka – Rijeka, 199 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 39 km 

Zona 7 / Radna zona

Mokrice

OPĆINA/GRAD
Grad Oroslavje

POVRŠINA ZONE
120.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
Da

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 0.2 km/morska luka – Rijeka, 184 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 50 km

Zona 5 / Poslovna zona

Pregrada

OPĆINA/GRAD
Grad Pregrada

POVRŠINA ZONE
603.135 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
405.803 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,3 – 0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
nije određen

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
11,5 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 25 km/morska luka – Rijeka, 205 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 71 km

Zona 17 / Zona malog

gospodarstva "LUG" Sveti Križ Začretje

OPĆINA/GRAD
Općina Sveti Križ Začretje

POVRŠINA ZONE
1.185.794 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
735.406 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,7

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0 km /autocesta A2, 2 km/morska luka – Rijeka, 196 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 62 km 

Zona 4 / Poslovna zona

Zabok

OPĆINA/GRAD
Grad Zabok

POVRŠINA ZONE
1.706.200 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
1.214.200 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
20 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 1km/morska luka – Rijeka, 168 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 51 km 

Zona 3 / Zona malog

gospodarstva Krapina

OPĆINA/GRAD
Grad Krapina

POVRŠINA ZONE
51.783 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
1.707 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja- ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, potrebno izgraditi/autocesta A2, 1km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 68 km

Zona 2 / Poduzetnička zona

Krapina Nova Zapad

OPĆINA/GRAD
Grad Krapina

POVRŠINA ZONE
475.613 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
234.781 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5
DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1,8

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km/autocesta A2, 1km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 68 km 

Zona 1 / Poduzetnička zona

Krapina Nova Jug

OPĆINA/GRAD
Grad Krapina

POVRŠINA ZONE
433.878 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
254.893 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,5

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1,5

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
12 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, potrebno izgraditi/autocesta A2, 2km/morska luka – Rijeka, 203 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 68 km

Imate ideju? Na pravom ste mjestu. Put do odobrenja EU projekta radimo u suradnji s Vama.

Razgovaramo, izrađujemo poslovne planove i investicijske studije te zajedničkim snagama pronalazimo najbrži mogući put do ostvarenja vašeg cilja.

EU fondovi su novac europskih građana koji se sukladno određenim pravilima i procedurama, dodjeljuju raznim korisnicima za provedbu projekata u cilju postizanja ciljeva javnih politika EU. Zašto ih ne biste iskoristili za svoje poslovanje?

Naši stručnjaci prilagođavaju vašu ideju natječajnoj dokumentaciji u cilju ostvarivanja maksimalnog broja bodova. Kada je projekt kvalitetno razrađen, velika je mogućnost pozitivne ocjene koja nam je svima glavni cilj. Zahvaljujući velikom iskustvu koje imamo, uštedit ćete svoje vrijeme i novac, jer vam svoje stečeno znanje i iskustvo prenosimo odmah.

Kada je projekt odobren, odabirete savjetnika za provedbu koji zajedno s vama, rame uz rame, vašu ideju vodi ravno do realizacije i podržava vas čak i u najtežim poslovnim izazovima.

Paket full time desk

625,00 kn mjesečno
  • Korištenje ureda bez ograničenja
  • Sati mentorstva
  • Popust na događaje
  • Popust na ostale prostore
  • Višenamjenska dvorana
  • Dodatni popusti

Paket team office

  • Cijena i sadržaj paketa prema ponudi

Paket full time office

1350,00kn
(179,19€)
mjesečno
  • Korištenje ureda bez ograničenja
  • 30% popusta na edukacijske događaje
  • 30% popusta na najam višenamjenske dvorane
  • Do 2 h/mjesečno korištenje višenamjenske dvorane bez naknade

Dodatni popusti
10% na 6 mj
15% na 12 mj

*Cijene su izražene bez PDV-a

Fiksni tečaj konverzije: 1€= 7,53450kn

Virtual office uz registraciju poslovne adrese

100,00kn
(13,27€)
mjesečno
  • Usluga poslovne registracije na adresi Poslovno tehnološkog inkubatora
  • Korištenje fizičkog poštanskog pretinca
  • Zaprimanje, pakiranje i preusmjeravanje pošte

*Cijene su izražene bez PDV-a

Fiksni tečaj konverzije: 1€= 7,53450kn

Paket basic office

750,00kn
(99,54€)
mjesečno
  • Korištenje slobodnog radnog stola i interneta na mjesečnoj bazi bez ograničenja
  • 20% popusta na korištenje višenamjenske dvorane
  • 20% na edukacijske događaje

Dodatni popusti 
10% na 12 mj

*Cijene su izražene bez PDV-a

Fiksni tečaj konverzije: 1€= 7,53450kn

Zona 16 / Poslovna zona

Strmec Stubički

OPĆINA/GRAD
Općina Stubičke Toplice

POVRŠINA ZONE

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 7.5 km/morska luka – Rijeka, 193 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 58km

Zona 18 / Poslovna zona

Veliko Trgovišće

OPĆINA/GRAD
Općina Veliko Trgovišće

POVRŠINA ZONE
1.097.034 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
567.707 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
0,6

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
15 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 0.6 km/morska luka – Rijeka, 186 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 52 km 

Robert Markuš

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Goran Deak

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Paul Stubbs

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Nikola Drašković

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Mislav Ante Omazić

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Branka Topolovec

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Manuela Šola

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Marijana Šarolić Robić

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Ivana Šoljan

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Majda Tafa Vlahović

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Ivo Špigel

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Igor Škrgatić

Razvoj proizvoda i usluga – pozicioniranje, istraživanje konkurencije, pravni okvir, intelektualno vlasništvo, pravno savjetovanje, istraživanje i identificiranje ciljne skupine i potencijalnih korisnika proizvoda/usluga te identificiranje potreba ciljane skupine, odabir tima i najbolje metodologije proizvodnje.

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Komercijalizacija proizvoda ili usluge – vrsta prodaje, plan prodaje, kanali za distribuciju, strateška partnerstva, istraživanje tržišta.

Boris Antunović

Poslovno upravljanje – poslovno planiranje, izrada poslovnog plana, upravljanje ljudskim potencijalima, financijski plan, financijska partnerstva, pristup investitorima, predstavljanje proizvoda/usluge/tvrtke, promocija i marketing.

Zona 19 / Poduzetnička zona

Jertovec

OPĆINA/GRAD
Općina Konjšćina

POVRŠINA ZONE
200.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 29 km/morska luka – Rijeka, 217 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 49 km 

Business POINT Zagorje

CILJ PROJEKTA

Poduzetnički centar Krapinsko-zagorske županije d.o.o. kao potporna poduzetnička institucija pruža visokokvalitetne usluge za MSP-ove čime omogućava održiv razvoj poduzetničkog sektora Krapinsko-zagorske županije te jača konkurentnost gospodarstva.

Cilj projekta je postojeće poduzetnike, poduzetnike
početnike i potencijalne buduće poduzetnike, kroz različite kanale upoznati i savjetovati kako riješiti otvorenja pitanja poslovanja poslovno planiranje, financijski aspekt poslovanja, investiranje i izvori financiranja te povezivanje, te osiguravanje potpore osnivanju novih poduzeća, olakšavanju poslovanja aktivnih poduzeća i jačanju institucija koje pružaju potporu poduzetnicima kako bi se doprinijelo stvaranju povoljnijeg okruženja za rast i razvoj poduzetništva na području RH.

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 01.03.2020. – 01.09.2021

Ukupna vrijednost projekta: 799.697,50 HRK

EU sufinanciranje: 599.769,04 HRK

REZULTATI PROJEKTA

> 350 POLAZNIKA EDUKACIJA
I MEET-UPOVA

> 16 ODRŽANIH INFORMATIVNIH
RADIONICA

> 75 NOVIH PODUZEĆA PRIMILO
USLUGE INFORMIRANJA I
POVEZIVANJA

> 11 ODRŽANIH DOGAĐANJA
VEZANIH UZ POVEZIVANJE
SUBJEKATA SA POTPORNIM
SUBJEKTIMA

> 160 PODUZEĆA PRIMILO
USLUGE INFORMIRANJA
I POVEZIVANJA

POBOLJŠANJE POSLOVNE KONKURENTNOSTI PUTEM ELEKTRONIČKOG POSLOVANJA (e-BUSINESS), faza II

UKUPNA VRIJEDNOST: 570.842,51 HRK

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 12.01.2017. – 12.01.2019.

OPIS PROJEKTA

Nositelj projekta je Poduzetnički centar Krapinsko-zagorske županije, poduzetničko- potporna institucija u Krapinsko-zagorskoj županiji koja je usmjerena na identifikaciju razvojnih prilika, pripremu i provođenje projekata i razvojnih programa te promidžbu Krapinsko-zagorske županije.

Investicija koju tvrtka planira u narednom kratkoročnom razdoblju odnosi se na:

– korištenje informatičke opreme za potrebe poslovanja i provedbu radionica

– organizaciju radionica namijenjenih e-poslovanju i e-trgovanju te

– dodjelu potpora male vrijednosti poduzetnicima za korištenje informatičke opreme i sudjelovanje na radionicama

REZULTATI PROJEKTA

Svrha projekta direktno doprinosi traženim rezultatima natječaja „Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja (e-BUSINESS), faza II“ i to ostvarenjem zadanih rezultata projekta:

– održano minimalno 9 radionica namijenjenih subjektima malog gospodarstva

– dodijeljene potpore male vrijednosti u ukupnoj vrijednosti 570.842,51 kn

Poslovno-tehnološki inkubator Krapinsko-zagorske županije

Projekt Poslovno-tehnološki inkubator Krapinsko-zagorske županije podrazumijeva uspostavu integriranog sustava (središta stručne, savjetodavne i mentorske pomoći) za potporu rasta i razvoja poduzetništva, potencijalnih i postojećih poduzetnika. Projekt će rezultirati izgradnjom objekta Poslovno-tehnološkog inkubatora Krapinsko-zagorske županije s 13 inkubacijskih prostora, višenamjenskom dvoranom te edukacijsko-tehnološkim prostorom i inovativnim laboratorijem, ali i razvojem virtualnog inkubatora kao virtualne poduzetničke mreže.Ciljevi projekta.

CILJEVI PROJEKTA:

– jačanje konkurentnosti i razvoj tehnološki usmjerenih i na znanju temeljenih malih i srednjih poduzetnika

– rast i razvoj sektora malog gospodarstva

– podizanje razine poduzetničkog znanja

– Iskaznica projekta

NOSITELJ PROJEKTA: Krapinsko-zagorska županija

PARTNERI PROJEKTA: Poduzetnički centar KZŽ | Grad Krapina | REGEA

UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA: 29.623.436,17 kn 

BESPOVRATNA SREDSTVA: 19.986.095,43 kn 

SREDSTVA PRIJAVITELJA: 9.637.340,74 kn

RAZDOBLJE PROVEDBE: 37 mjeseci (01.09.2017. do 01.10.2020.)

AKTIVNOSTI:

– Izgradnja poslovno tehnološkog inkubatora

– Opremanje poslovno tehnološkog inkubatora

– Uspostava virtualnog inkubatora

– Promidžba i vidljivost

– Upravljanje projektom i administracija

Projekt Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014 – 2020“, Prioritetnom osi 3. Poslovna konkurentnost, Investicijskim prioritetom 3a „Promicanje poduzetništva, posebno olakšavajući ekonomsko iskorištavanje novih ideja i poticanje stvaranja novih poduzeća uključujući putem poslovnih inkubatora“ Specifičnim ciljem 3a2 „Omogućavanje povoljnog okruženja za osnivanje i razvoj poduzeća“.

Podrži održivi razvoj poduzetništva Krapinsko-zagorske županije

CILJ PROJEKTA

Postizanje održivog razvoja poduzetničkog sektora Krapinsko-zagorske
županije te jačanje konkurentnosti gospodarstva, kroz organizaciju grupnih
i individualnih konzultacija u cilju olakšanog pristupa poslovnim znanjima i
vještinama, partnerima i informacijama ključnim za njihov rast i razvoj.

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 01.06.2018. – 01.12.2019.

Ukupna vrijednost projekta: 717.700,16 HRK

EU sufinanciranje: 600.000,00 HRK

REZULTATI PROJEKTA

Svrha projekta direktno doprinosi traženim rezultatima Poziva „Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI) i to ostvarenjem zadanih rezultata projekta:

– povećanje broja poduzeća koja primaju potporu

– povećanje broja novih poduzeća koja primaju potporu

– povećanje broja korisnika novih usluga

– povećanje broja poduzetnika početnika koji će koristiti nove usluge

– povećanje broja postojećih poduzetnika koji će koristiti nove usluge

– povećanje broja poduzetnika- žena koje koriste nove usluge

TECH BOOST PROGRAM

OPIS PROJEKTA:

TECH BOOST PROGRAM je dizajniran kako bi se ubrzao razvoj tehnoloških startupova u početnoj fazi investicije te ih pripremio za investicije. Program pokriva širok spektar vertikala i industrija, a istovremeno daje prioritet poduzetnicima, a predstavlja partnerstvo vodećeg europskog B2B startup akceleratora s odabranim regionalnim akceleratorima pod vodstvom Akademije za poduzetništvo Europskog fonda za Jugoistočnu Europu (EFSE).

PARTNERI:

Efse entrepreneurship academy | Startup Wise Guys | Poduzetnički centar krapinsko-zagorske županije

OPIS PROGRAMA:

Program traje osam tjedana, počevši od sredine rujna 2020. Namijenjen je poduzetnicima početnicima koji još nikada nisu imali svoj startup, ali i iskusnim tehnološkim poduzetnicima. Deset odabranih startupa će besplatno za svoj tim dobiti online i offline mentorstvo i edukaciju, te će u tom vremenu raditi na svom proizvodu. Svaki od osam tjedana pokriva različite teme iz startup svijeta, poput uvoda u startup svijet, pitchanja i prezentiranja, prodaje, marketinga, investicija i osnivanja/upravljanja tvrtkom. Osim lokalnih mentora iz mreže Poduzetničkog centra Krapinsko-zagorske županije u WBAF Hrvatska, sa startupima će raditi i europski mentori iz poznatog europskog startup akceleratora Startup Wise Guys.

Program predakceleratora namijenjen je earyl-stage startupovima te razvojnim timovima koji su spremni posvetiti svoje vrijeme razvoju svoje tvrtke te se izboriti za regionalni i međunarodni uspjeh. U idealnom slučaju, startup bi trebao biti u ranoj fazi razvoja MVP-a ili imati nacrt MVP-a. Zainteresirani startupovi trebaju ispuniti prijavni obrazac OVDJE. Prijavni obrazac koristiti će se za finalni odabir 10 startupova koji će se uključiti u program.

Program u Hrvatskoj podržavaju Fil Rouge Capital – Capital for the Bold i Hrvatska udruga poslodavaca.“

Zona 24 / Poslovna zona

Marija Bistrica 1

OPĆINA/GRAD 
Općina Marija Bistrica

POVRŠINA ZONE 

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 22 km/morska luka – Rijeka, 208 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 36km

Zona 3 / Poslovna zona

Gotalovec

OPĆINA/GRAD
Općina Budinšćina

POVRŠINA ZONE
193.000 m² 

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST
ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 42 km/morska luka – Rijeka, 231 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 64km

Zona 22 / Poslovna zona

Poznanovec

OPĆINA/GRAD
Općina Bedekovčina

POVRŠINA ZONE
135.486 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA
110.000 m²

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE
0,6

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI
1

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE
20 m

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
javno/privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno-uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA
plin/električna energija/voda

ODVODNJA/KANALIZACIJA
da

PROSTORNI PLANOVI
prostorni plan uređenja županije/prostorni plan uređenja grada/urbanistički plan uređenja-ne postoji obveza izrade

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, -/autocesta A2, 14 km/morska luka – Rijeka, 198 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 64km 

Zona 21 / Poduzetnička zona

Pešćeno

OPĆINA/GRAD
Općina Konjšćina

POVRŠINA ZONE
110.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA 

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO

MOGUĆE DJELATNOSTI
proizvodno – uslužne djelatnosti

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 29 km/morska luka – Rijeka, 217 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 49 km

Zona 20 / Poduzetnička zona

Mala Lasača

OPĆINA/GRAD
Općina Konjšćina

POVRŠINA ZONE
164.000 m²

VELIČINA DOSTUPNOG ZEMLJIŠTA

DOPUŠTENI KOEFICIJENT IZGRADNJE

DOPUŠTENI KOEFICIJENT ISKORISTIVOSTI

DOPUŠTENA VISINA GRADNJE

JAVNO ILI PRIVATNO VLASNIŠTVO
privatno

MOGUĆE DJELATNOSTI

DOSTUPNOST ENERGENATA

ODVODNJA/KANALIZACIJA

PROSTORNI PLANOVI

UDALJENOST PROMETNE INFRASTRUKTURE
pristupna cesta, 0.1 km /autocesta A2, 29 km/morska luka – Rijeka, 217 km/Zračna luka Franjo Tuđman, 49 km 

Paket periodic office

80,00kn
(10,62€)
dnevno
  • korištenje slobodnog radnog stola i interneta
  • Popust 10% na korištenje višenamjenske dvorane
  • Popust 10% na edukacijske događaje

*Cijene su izražene bez PDV-a

Fiksni tečaj konverzije: 1€= 7,53450kn